Če smo še nedolgo tega vztrajno iskali razlike med B2B in B2C segmentom, moramo danes priznati, da se vode znamčenja, marketinga, prodaje in komunikacije vztrajno gibljejo naproti sliki, ki razblinja meje med omenjenima sferama in jih združi v koncept H2H, human-to-human, človek človeku. Blagovne znamke si čedalje pogosteje drznejo sneti svojo korporativno masko in usmerjajo svojo energijo v gradnjo horizontalnih namesto vertikalnih odnosov. V trenutku, ko se s sogovorniki, pa naj bojo to predstavniki podjetij ali fizične osebe, pogledamo iz oči v oči, namesto da na njih strmimo iz ptičje perspektive, se zgodi revolucija odnosov v potrošniški družbi. Kar naenkrat ne gre več za igro moči in spodbujanje pohlepa, pač pa za prizemljen dialog, ki sloni na povsem preprostem dejavniku: človečnosti …
Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
0 komentarjev