PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

OSEBNOST ZNAMKE V ČASU, KO SO VREDNOTE POSTALE VREDNOTA

Grafika_vectorized-02

Če smo še nedolgo tega vztrajno iskali razlike med B2B in B2C segmentom, moramo danes priznati, da se vode znamčenja, marketinga, prodaje in komunikacije vztrajno gibljejo naproti sliki, ki razblinja meje med omenjenima sferama in jih združi v koncept H2H, human-to-human, človek človeku. Blagovne znamke si čedalje pogosteje drznejo sneti svojo korporativno masko in usmerjajo svojo energijo v gradnjo horizontalnih namesto vertikalnih odnosov. V trenutku, ko se s sogovorniki, pa naj bojo to predstavniki podjetij ali fizične osebe, pogledamo iz oči v oči, namesto da na njih strmimo iz ptičje perspektive, se zgodi revolucija odnosov v potrošniški družbi. Kar naenkrat ne gre več za igro moči in spodbujanje pohlepa, pač pa za prizemljen dialog, ki sloni na povsem preprostem dejavniku: človečnosti …

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.