OSEBNOST ZNAMKE V ČASU, KO SO VREDNOTE POSTALE VREDNOTA

Aktualno, Tema

📅 06.07.2021

Če smo še nedolgo tega vztrajno iskali razlike med B2B in B2C segmentom, moramo danes priznati, da se vode znamčenja, marketinga, prodaje in komunikacije vztrajno gibljejo naproti sliki, ki razblinja meje med omenjenima sferama in jih združi v koncept H2H, human-to-human, človek človeku. Blagovne znamke si čedalje pogosteje drznejo sneti svojo korporativno masko in usmerjajo svojo energijo v gradnjo horizontalnih namesto vertikalnih odnosov. V trenutku, ko se s sogovorniki, pa naj bojo to predstavniki podjetij ali fizične osebe, pogledamo iz oči v oči, namesto da na njih strmimo iz ptičje perspektive, se zgodi revolucija odnosov v potrošniški družbi. Kar naenkrat ne gre več za igro moči in spodbujanje pohlepa, pač pa za prizemljen dialog, ki sloni na povsem preprostem dejavniku: človečnosti …

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

NEVROZNAMČENJE: Ko podzavest prevzame nadzor nad znamčenjem

NEVROZNAMČENJE: Ko podzavest prevzame nadzor nad znamčenjem

Ali lahko nekdo postane bolj prepričljiv zaradi tehnik nevroznamčenja? Zagotovo. Uporaba nevroznamčenja lahko poveča učinkovitost sporočil in znamk ter omogoči boljšo povezanost s potrošniki. Ključno je razumevanje, da se zmaga odvija v podzavesti potrošnikov, kjer se odločitve sprejemajo brez zavednega premisleka.

OSREDNJA TEMA: NEVROZNAMČENJE

OSREDNJA TEMA: NEVROZNAMČENJE

Potrošnike nekaj žene v nakup in/ali uporabo izdelka/storitve. Seveda je tu tista primarna potreba najprej. A v množični ponudbi zadovoljitve teh primarnih potreb je distinkcija toliko bolj ključna. Ne samo kaj, ampak tudi kdaj in kako potrošnik razmišlja o znamki. Ne samo, kaj potrošnika motivira za nakup znamke, temveč tudi, kaj ga pri tem žene, »drajva«. Odgovore na takšna in podobna vprašanja je mogoče najti v možganih potrošnika.

En odstavek tega članka je napisal Chat GPT

En odstavek tega članka je napisal Chat GPT

Tekstopisje. Copywriting. Pisanje tekstov za PR in marketinške namene. Vse to je v zadnjih letih vedno bolj cenjena veščina, saj je dobrih tekstopiscev malo. Ker je za tako delo potrebna širina, razumevanje in tehnično znanje. Kako pa je na to vplival prihod AI modela jezika, o katerem se govori in govori brez prestanka, Chat GPT? Je možno, da bo pisanje tekstov za marketinške namene postalo toliko lažje, da se (dobrih) tekstopiscev sploh ne bo več potrebovalo, ker jih bo nadomestil Chat GPT?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja