PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Kaj krožno gospodarstvo pomeni za znamčenje?

Plant growing in coins glass jar for money against green grass. Saving and investment financial concept

Krožno gospodarstvo predstavlja velik potencial in izzive obenem za že utečene poslovne modele večine blagovnih znamk. Razumljivo, imaš že dolgoletna in sklenjena partnerska sodelovanja z dobavitelji, proizvajalci za npr. embalaže, sestavine itd., potem pa se iz leta v leto vedno več pogovarjamo o trajnosti, skrbi za okolje, ki odpirajo številne priložnosti in slabosti obenem. Namerno dodajam »slabosti«, saj želim v tem prispevku predstaviti tudi tisti kruti izziv, ki za podjetja žal vedno ni tako samoumeven in enostaven.

Seveda je velika priložnost in družbena korist, če uspeš znamko, ki jo gradiš, subvertirati v nove, prilagojene procese delovanja, ki obenem predstavljajo družbeno in okoljsko dobro. A vedno ni lahko. Pred časom sem se pogovarjala z eno izmed brand managerk v podjetju, kjer skrbijo za masovno linijo izdelkov. Slehernik od nas gotovo kupuje vsaj enega izmed njihovih izdelkov. Zelo so naklonjeni trajnostnemu imperativu, ko gre za vstop in delovanje na trgu. Že skoraj dve leti se mučijo in iščejo ter deloma že uresničujejo nekatere rešitve, kako bi masovno proizvodnjo njihovih embalaž spremenili in se prilagodili okoljski problematiki odpadkov, ki naš planet dobesedno zasnežijo bolj kot na japonskem Aomoriju, ki velja za območje, na katerem zapade največ snega na svetu. Ne gre samo za iskanje alternative obstoječi embalaži, to se že (iz)najde in lahko uresniči, ampak enormno povečanje stroškov (vsaj potrojili bi se, v kolikor bi v celoti zapustili obstoječe obrate izdelovanja embalaž in prešli na nove, bolj okolju prijazne). Na teh temeljih se potem v nadaljevanju sugerira vprašanje: Ali se nam iz tega naslova splača zvišati ceno končnega izdelka, da prinesemo razliko nazaj? Bodo ljudje pripravljeni kupiti dražji izdelek zato, ker je okoljsko bolj neoporečen? Ali bodo skoraj zagotovo presedlali na cenejše in primerjive alternative?

VEČ … v novi številki revije Super Znamka.

Naroči svoj izvod in postani redni bralec/ka vsebin revije Super Znamka. 

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.