Kaj krožno gospodarstvo pomeni za znamčenje?

Aktualno, Tema

KROŽNOST ZNAMK: osrednja tema tretje številke Super Znamka
📅 25.11.2021

Krožno gospodarstvo predstavlja velik potencial in izzive obenem za že utečene poslovne modele večine blagovnih znamk. Razumljivo, imaš že dolgoletna in sklenjena partnerska sodelovanja z dobavitelji, proizvajalci za npr. embalaže, sestavine itd., potem pa se iz leta v leto vedno več pogovarjamo o trajnosti, skrbi za okolje, ki odpirajo številne priložnosti in slabosti obenem. Namerno dodajam »slabosti«, saj želim v tem prispevku predstaviti tudi tisti kruti izziv, ki za podjetja žal vedno ni tako samoumeven in enostaven.

Seveda je velika priložnost in družbena korist, če uspeš znamko, ki jo gradiš, subvertirati v nove, prilagojene procese delovanja, ki obenem predstavljajo družbeno in okoljsko dobro. A vedno ni lahko. Pred časom sem se pogovarjala z eno izmed brand managerk v podjetju, kjer skrbijo za masovno linijo izdelkov. Slehernik od nas gotovo kupuje vsaj enega izmed njihovih izdelkov. Zelo so naklonjeni trajnostnemu imperativu, ko gre za vstop in delovanje na trgu. Že skoraj dve leti se mučijo in iščejo ter deloma že uresničujejo nekatere rešitve, kako bi masovno proizvodnjo njihovih embalaž spremenili in se prilagodili okoljski problematiki odpadkov, ki naš planet dobesedno zasnežijo bolj kot na japonskem Aomoriju, ki velja za območje, na katerem zapade največ snega na svetu. Ne gre samo za iskanje alternative obstoječi embalaži, to se že (iz)najde in lahko uresniči, ampak enormno povečanje stroškov (vsaj potrojili bi se, v kolikor bi v celoti zapustili obstoječe obrate izdelovanja embalaž in prešli na nove, bolj okolju prijazne). Na teh temeljih se potem v nadaljevanju sugerira vprašanje: Ali se nam iz tega naslova splača zvišati ceno končnega izdelka, da prinesemo razliko nazaj? Bodo ljudje pripravljeni kupiti dražji izdelek zato, ker je okoljsko bolj neoporečen? Ali bodo skoraj zagotovo presedlali na cenejše in primerjive alternative?

VEČ … v novi številki revije Super Znamka.

Naroči svoj izvod in postani redni bralec/ka vsebin revije Super Znamka. 

Podobne vsebine

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.

OSREDNJA TEMA: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

V turistični panogi ne gre za lovljenje in akcijske nakupe. Odvisno tudi od ciljne skupine. A v vsakem primeru velja neobhodno sledeče: obiskovalci, turisti, popotniki iščejo predvsem prostore in izkušnje za svoj odklop, pobeg, preobrazbo, regeneracijo, samo-evalvacijo, bogatenje in širjenje obzorij, večne in vseživljenjske spomine ter nepozabna doživetja. Zgodbe, dobre zgodbe so tu ključnega pomena.

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Nobena, še tako spretna, »kao« pristna (ali čista) izjava, dikcija ne bo prepričala znamkinega občinstva, v kolikor komuniciranih vrednot znamka dejansko ne bo izkazovala. In dokazovala. Dosledno. V praksi – s svojo komunikacijo in s svojo interakcijo s potrošniki, končnimi kupci. Načini ravnanja, načini vključenosti so tisti, ki dokazujejo to sinhronost, harmonijo.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.