📅 12.07.2021

Znamka, srce sleherne premišljene in začrtane marketinške strategije, se v proučevanju uspešnega delovanja pogosto povezuje s skupkom čustvenih vrednot, ki funkcionirajo, učinkujejo. Ne nazadnje se potrošnika dotaknejo z najbolj iskrenimi nameni in sporočili. Kaj je tisto, kar ustvarja zadovoljno in prepričljivo osebnost znamke? Gre res za premišljene rezultate komuniciranja? Nize karakteristik, ki smiselno ustvarjajo pravljico znamke v njenem najbolj pozitivnem smislu?

Teorija psihologije tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi pri tovrstnih razmislekih pogosto uči, da so človeški odnosi trdnejši in trajnejši med tistimi posamezniki, ki so si po osebnostnih lastnostih bolj ali najbolj podobni. Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta? Posameznik, potrošnik, receptor kakršnih koli sporočil (družbenih, političnih, komercialnih …) pri izgradnji lastnega koncepta jaza bolj ali manj sinhrono in selektivno pripenja in ponotranji tista sporočila, v katerih vidi in/ali prepozna tudi samega sebe ter polje njegovega vsakodnevnega delovanja, uresničevanja osebnega in življenjskega sloga. Pri sodobnih premislekih delovanja znamk, ki so bolj kot kadarkoli vpete v iskanje smiselne diferenciacije in stratifikacije na trgu medsebojne konkurence, je zato premišljena strategija o osebnosti blagovne znamke toliko bolj ključna, saj je le-to najtežje posnemati. Lahko posnemaš funkcionalne prakse (kakovost, uporabnost, dostopnost, učinkovitost, izkušnje), a težko posnemaš premišljeno unikatno osebnost, ki ima izdelan slog komuniciranja. To je tudi ključni steber grajenja zvestobe in zaupanja. Kot pri človeških odnosih, ki stremijo k trdnosti in trajnosti na osnovi tega, kar jih je osebnostno pritegnilo. In to je tudi tista odločilna komponenta pri odgovorih na vprašanja, zakaj pri nekaterih znamkah, besedah ali sporočilih ljudi bolj ostajamo zvesti ali nam tudi filtri več ne pomagajo, saj smo se z njo ali v njo že tako subjektivno zlili.

H kritičnim razmislekom na ta vprašanja sem povabila cenjeni sogovornici z dolgoletnimi izkušnjami, Alenko Vidic in Urško Plavčak. Vabljeni k prebiranju njunih kolumen v naslednjih dneh.  

vir slike: unsplash.com

Podobne vsebine

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.

OSREDNJA TEMA: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

V turistični panogi ne gre za lovljenje in akcijske nakupe. Odvisno tudi od ciljne skupine. A v vsakem primeru velja neobhodno sledeče: obiskovalci, turisti, popotniki iščejo predvsem prostore in izkušnje za svoj odklop, pobeg, preobrazbo, regeneracijo, samo-evalvacijo, bogatenje in širjenje obzorij, večne in vseživljenjske spomine ter nepozabna doživetja. Zgodbe, dobre zgodbe so tu ključnega pomena.

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Nobena, še tako spretna, »kao« pristna (ali čista) izjava, dikcija ne bo prepričala znamkinega občinstva, v kolikor komuniciranih vrednot znamka dejansko ne bo izkazovala. In dokazovala. Dosledno. V praksi – s svojo komunikacijo in s svojo interakcijo s potrošniki, končnimi kupci. Načini ravnanja, načini vključenosti so tisti, ki dokazujejo to sinhronost, harmonijo.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.