PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

osebnost znamke

Znamka, srce sleherne premišljene in začrtane marketinške strategije, se v proučevanju uspešnega delovanja pogosto povezuje s skupkom čustvenih vrednot, ki funkcionirajo, učinkujejo. Ne nazadnje se potrošnika dotaknejo z najbolj iskrenimi nameni in sporočili. Kaj je tisto, kar ustvarja zadovoljno in prepričljivo osebnost znamke? Gre res za premišljene rezultate komuniciranja? Nize karakteristik, ki smiselno ustvarjajo pravljico znamke v njenem najbolj pozitivnem smislu?

Teorija psihologije tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi pri tovrstnih razmislekih pogosto uči, da so človeški odnosi trdnejši in trajnejši med tistimi posamezniki, ki so si po osebnostnih lastnostih bolj ali najbolj podobni. Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta? Posameznik, potrošnik, receptor kakršnih koli sporočil (družbenih, političnih, komercialnih …) pri izgradnji lastnega koncepta jaza bolj ali manj sinhrono in selektivno pripenja in ponotranji tista sporočila, v katerih vidi in/ali prepozna tudi samega sebe ter polje njegovega vsakodnevnega delovanja, uresničevanja osebnega in življenjskega sloga. Pri sodobnih premislekih delovanja znamk, ki so bolj kot kadarkoli vpete v iskanje smiselne diferenciacije in stratifikacije na trgu medsebojne konkurence, je zato premišljena strategija o osebnosti blagovne znamke toliko bolj ključna, saj je le-to najtežje posnemati. Lahko posnemaš funkcionalne prakse (kakovost, uporabnost, dostopnost, učinkovitost, izkušnje), a težko posnemaš premišljeno unikatno osebnost, ki ima izdelan slog komuniciranja. To je tudi ključni steber grajenja zvestobe in zaupanja. Kot pri človeških odnosih, ki stremijo k trdnosti in trajnosti na osnovi tega, kar jih je osebnostno pritegnilo. In to je tudi tista odločilna komponenta pri odgovorih na vprašanja, zakaj pri nekaterih znamkah, besedah ali sporočilih ljudi bolj ostajamo zvesti ali nam tudi filtri več ne pomagajo, saj smo se z njo ali v njo že tako subjektivno zlili.

H kritičnim razmislekom na ta vprašanja sem povabila cenjeni sogovornici z dolgoletnimi izkušnjami, Alenko Vidic in Urško Plavčak. Vabljeni k prebiranju njunih kolumen v naslednjih dneh.  

vir slike: unsplash.com

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.