📅 12.07.2021

Znamka, srce sleherne premišljene in začrtane marketinške strategije, se v proučevanju uspešnega delovanja pogosto povezuje s skupkom čustvenih vrednot, ki funkcionirajo, učinkujejo. Ne nazadnje se potrošnika dotaknejo z najbolj iskrenimi nameni in sporočili. Kaj je tisto, kar ustvarja zadovoljno in prepričljivo osebnost znamke? Gre res za premišljene rezultate komuniciranja? Nize karakteristik, ki smiselno ustvarjajo pravljico znamke v njenem najbolj pozitivnem smislu?

Teorija psihologije tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi pri tovrstnih razmislekih pogosto uči, da so človeški odnosi trdnejši in trajnejši med tistimi posamezniki, ki so si po osebnostnih lastnostih bolj ali najbolj podobni. Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta? Posameznik, potrošnik, receptor kakršnih koli sporočil (družbenih, političnih, komercialnih …) pri izgradnji lastnega koncepta jaza bolj ali manj sinhrono in selektivno pripenja in ponotranji tista sporočila, v katerih vidi in/ali prepozna tudi samega sebe ter polje njegovega vsakodnevnega delovanja, uresničevanja osebnega in življenjskega sloga. Pri sodobnih premislekih delovanja znamk, ki so bolj kot kadarkoli vpete v iskanje smiselne diferenciacije in stratifikacije na trgu medsebojne konkurence, je zato premišljena strategija o osebnosti blagovne znamke toliko bolj ključna, saj je le-to najtežje posnemati. Lahko posnemaš funkcionalne prakse (kakovost, uporabnost, dostopnost, učinkovitost, izkušnje), a težko posnemaš premišljeno unikatno osebnost, ki ima izdelan slog komuniciranja. To je tudi ključni steber grajenja zvestobe in zaupanja. Kot pri človeških odnosih, ki stremijo k trdnosti in trajnosti na osnovi tega, kar jih je osebnostno pritegnilo. In to je tudi tista odločilna komponenta pri odgovorih na vprašanja, zakaj pri nekaterih znamkah, besedah ali sporočilih ljudi bolj ostajamo zvesti ali nam tudi filtri več ne pomagajo, saj smo se z njo ali v njo že tako subjektivno zlili.

H kritičnim razmislekom na ta vprašanja sem povabila cenjeni sogovornici z dolgoletnimi izkušnjami, Alenko Vidic in Urško Plavčak. Vabljeni k prebiranju njunih kolumen v naslednjih dneh.  

vir slike: unsplash.com

Podobne vsebine

TEMA V ZNAMČENJU: Maxi/minimalizem znamk.  “Less is more” ali “More is more”? Pa ja, prag iz 20. v 21. stoletje nas je zbudil v konceptih...

Video strategija za B2B podjetja

Video strategija za B2B podjetja

Reciklaže istih vsebin lahko pomagajo daljše časovno obdobje. Poznam primere, ko naročnik uporablja video vsebine stare 10 let in funkcionira.

TEAL PODJETJA

TEAL PODJETJA

V Teal podjetjih se top down management zamenja s samoorganiziranimi teami, kjer imajo kompetence prednost pred statusom.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja