📅 12.07.2021

Znamka, srce sleherne premišljene in začrtane marketinške strategije, se v proučevanju uspešnega delovanja pogosto povezuje s skupkom čustvenih vrednot, ki funkcionirajo, učinkujejo. Ne nazadnje se potrošnika dotaknejo z najbolj iskrenimi nameni in sporočili. Kaj je tisto, kar ustvarja zadovoljno in prepričljivo osebnost znamke? Gre res za premišljene rezultate komuniciranja? Nize karakteristik, ki smiselno ustvarjajo pravljico znamke v njenem najbolj pozitivnem smislu?

Teorija psihologije tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi pri tovrstnih razmislekih pogosto uči, da so človeški odnosi trdnejši in trajnejši med tistimi posamezniki, ki so si po osebnostnih lastnostih bolj ali najbolj podobni. Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta? Posameznik, potrošnik, receptor kakršnih koli sporočil (družbenih, političnih, komercialnih …) pri izgradnji lastnega koncepta jaza bolj ali manj sinhrono in selektivno pripenja in ponotranji tista sporočila, v katerih vidi in/ali prepozna tudi samega sebe ter polje njegovega vsakodnevnega delovanja, uresničevanja osebnega in življenjskega sloga. Pri sodobnih premislekih delovanja znamk, ki so bolj kot kadarkoli vpete v iskanje smiselne diferenciacije in stratifikacije na trgu medsebojne konkurence, je zato premišljena strategija o osebnosti blagovne znamke toliko bolj ključna, saj je le-to najtežje posnemati. Lahko posnemaš funkcionalne prakse (kakovost, uporabnost, dostopnost, učinkovitost, izkušnje), a težko posnemaš premišljeno unikatno osebnost, ki ima izdelan slog komuniciranja. To je tudi ključni steber grajenja zvestobe in zaupanja. Kot pri človeških odnosih, ki stremijo k trdnosti in trajnosti na osnovi tega, kar jih je osebnostno pritegnilo. In to je tudi tista odločilna komponenta pri odgovorih na vprašanja, zakaj pri nekaterih znamkah, besedah ali sporočilih ljudi bolj ostajamo zvesti ali nam tudi filtri več ne pomagajo, saj smo se z njo ali v njo že tako subjektivno zlili.

H kritičnim razmislekom na ta vprašanja sem povabila cenjeni sogovornici z dolgoletnimi izkušnjami, Alenko Vidic in Urško Plavčak. Vabljeni k prebiranju njunih kolumen v naslednjih dneh.  

vir slike: unsplash.com

Podobne vsebine

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

NEVROZNAMČENJE: Ko podzavest prevzame nadzor nad znamčenjem

NEVROZNAMČENJE: Ko podzavest prevzame nadzor nad znamčenjem

Ali lahko nekdo postane bolj prepričljiv zaradi tehnik nevroznamčenja? Zagotovo. Uporaba nevroznamčenja lahko poveča učinkovitost sporočil in znamk ter omogoči boljšo povezanost s potrošniki. Ključno je razumevanje, da se zmaga odvija v podzavesti potrošnikov, kjer se odločitve sprejemajo brez zavednega premisleka.

OSREDNJA TEMA: NEVROZNAMČENJE

OSREDNJA TEMA: NEVROZNAMČENJE

Potrošnike nekaj žene v nakup in/ali uporabo izdelka/storitve. Seveda je tu tista primarna potreba najprej. A v množični ponudbi zadovoljitve teh primarnih potreb je distinkcija toliko bolj ključna. Ne samo kaj, ampak tudi kdaj in kako potrošnik razmišlja o znamki. Ne samo, kaj potrošnika motivira za nakup znamke, temveč tudi, kaj ga pri tem žene, »drajva«. Odgovore na takšna in podobna vprašanja je mogoče najti v možganih potrošnika.

En odstavek tega članka je napisal Chat GPT

En odstavek tega članka je napisal Chat GPT

Tekstopisje. Copywriting. Pisanje tekstov za PR in marketinške namene. Vse to je v zadnjih letih vedno bolj cenjena veščina, saj je dobrih tekstopiscev malo. Ker je za tako delo potrebna širina, razumevanje in tehnično znanje. Kako pa je na to vplival prihod AI modela jezika, o katerem se govori in govori brez prestanka, Chat GPT? Je možno, da bo pisanje tekstov za marketinške namene postalo toliko lažje, da se (dobrih) tekstopiscev sploh ne bo več potrebovalo, ker jih bo nadomestil Chat GPT?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja