SODOBNA ZNAMKA JE ZELENA ZNAMKA

Tema

Ko vrednote znamke postanejo njen odločevalec o preživetju
📅 09.03.2021

V pregledu trendov za leto 2021 agencije Ogilvy zaznamo podatek o raziskavi, ki pravi, da kar 80 % potrošnikov spreminja svoje nakupne navade glede na vpliv znamke, ki ga ima na svet. Trend odgovornega in trajnostnega gibanja lahko opazujemo že nekaj časa, a se z njim kot upravljalci znamk premnogokrat še vedno le sramežljivo spogledujemo, namesto da se lotimo spremembe.

Trajnostno poslovanje ne sloni zgolj na skrbi za planet in ljudi, pač pa v enačbo ravnovesja vključuje tudi profit podjetja in svetovno gospodarstvo. Z implementacijo aspekta trajnosti v jedro organizacije (in posledično znamke) je mogoče povečati tako zvestobo strank kot samo dobičkonosnost.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

NEVROZNAMČENJE: Ko podzavest prevzame nadzor nad znamčenjem

NEVROZNAMČENJE: Ko podzavest prevzame nadzor nad znamčenjem

Ali lahko nekdo postane bolj prepričljiv zaradi tehnik nevroznamčenja? Zagotovo. Uporaba nevroznamčenja lahko poveča učinkovitost sporočil in znamk ter omogoči boljšo povezanost s potrošniki. Ključno je razumevanje, da se zmaga odvija v podzavesti potrošnikov, kjer se odločitve sprejemajo brez zavednega premisleka.

OSREDNJA TEMA: NEVROZNAMČENJE

OSREDNJA TEMA: NEVROZNAMČENJE

Potrošnike nekaj žene v nakup in/ali uporabo izdelka/storitve. Seveda je tu tista primarna potreba najprej. A v množični ponudbi zadovoljitve teh primarnih potreb je distinkcija toliko bolj ključna. Ne samo kaj, ampak tudi kdaj in kako potrošnik razmišlja o znamki. Ne samo, kaj potrošnika motivira za nakup znamke, temveč tudi, kaj ga pri tem žene, »drajva«. Odgovore na takšna in podobna vprašanja je mogoče najti v možganih potrošnika.

En odstavek tega članka je napisal Chat GPT

En odstavek tega članka je napisal Chat GPT

Tekstopisje. Copywriting. Pisanje tekstov za PR in marketinške namene. Vse to je v zadnjih letih vedno bolj cenjena veščina, saj je dobrih tekstopiscev malo. Ker je za tako delo potrebna širina, razumevanje in tehnično znanje. Kako pa je na to vplival prihod AI modela jezika, o katerem se govori in govori brez prestanka, Chat GPT? Je možno, da bo pisanje tekstov za marketinške namene postalo toliko lažje, da se (dobrih) tekstopiscev sploh ne bo več potrebovalo, ker jih bo nadomestil Chat GPT?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja