ZNAMKA BREZ OSEBNOSTI JE KOT ZGODBA BREZ JUNAKA

Aktualno, Tema

📅 07.07.2021

Priznam, nimam najboljšega spomina za imena filmskih junakov. Pri naštevanju literarnih bi se bolje izkazala, ker so mi Ema Bovary, Ana Karenina in številne druge heroine skozi branje delale družbo dlje časa in sem se z njimi globlje povezala. Identificirala. Se z njimi jokala ob porazih in veselila v trenutkih sreče. Zagotovo se zelo dobro spomnim na stotine občutij, ki so jih v meni pustile zgodbe junakov – tistih, ki so srečno prispeli na cilj, pa seveda tudi onih, ki so klonili pod pezo usode. Junaki poganjajo zgodbe in ustvarjajo zapomljive izkušnje.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

Kdaj je kulturno znamčenje uspešno izvedeno, uresničeno? Ko znamke postanejo pomembne za ljudi. Ko postanejo kulturni simboli. In celo prerastejo v kulturne ikone.

TEMA: DIGITALNO V ZNAMČENJU

TEMA: DIGITALNO V ZNAMČENJU

Ko problematiziramo digitalno znamčenje skozi prizmo prakse, ne moremo mimo vsaj dveh temeljnih konceptualnih pojmov, ki sta v sinergiji, a v različnih fokusih delovanja. To sta (digitalno) znamčenje in (digitalno) trženje. Distinkcija med tema pojmoma v delovanju je obenem preplet v njunem bistvu oz. cilju.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja