KREATIVNE SLEDI POGUMNIH OUTSIDERJEV

Aktualno, Tema

Pomen kreativnega oblikovanja pri trženju znamke
📅 07.03.2022

Naša življenja so vsakodnevno – bolj kot kadarkoli prej – obdana z množico različnih kanalov in medijev. Kot uporabniki smo vsakodnevno izpostavljeni velikim količinam različnih informacij.

Tu je tudi vse večji izziv podjetnika, ki skuša biti kos vedno bolj zahtevnemu in uspešnemu pozicioniranju, saj se na trgu nenehno pojavljajo nova podjetja, ki s svežimi vizijami in pristopi želijo doseči vrh tržne lestvice. Da lahko podjetje ali znamka uspešno konkurira svojim tekmecem, je potrebno, da na trgu resnično izstopa iz množice, pri čemer pa je mnogokrat tista skrivna sestavina prav v kreativnosti in izvirnosti.

“Naj bo kreativno oblikovanje del poslovne strategije, prednost in boljša izkušnja za stranke/potrošnika.”

Kreativnost je pomemben steber dobrega marketinga, saj pomaga implementirati inovativne ideje, s katerimi lahko dosežemo, da sporočilo, ki ga znamka želi predati potencialnim  potrošnikom, ostane v spominu dlje časa, kar dolgoročno pripomore k prepoznavnosti znamke. 😀

Kreativnost in oblikovanje sta močno povezana in zvezana, eno brez drugega ne gre. Gre v bistvu za preplet ideje, formacije in funkcioniranja obenem. Oblikovanje je orodje, ki omogoča, da implementiramo svoje inovativne in kreativne ideje, ki blagovno znamko ločijo od ostalih. Je sinteza neopremijemljivih misli v oprijemljive izdelke/storitve in uresničevanje sporočil, tudi družbeno odgovornih misij. Oblikovanje kot samo je tako zelo širok pojem. Je povsod okoli nas, a mnogokrat nanj pomislimo le, ko ne opravi svoje funkcije. Mnogim je znan primer USB, ko potrebujemo 3 poskuse, preden zadanemo.

“Ključni namen kreativnega oblikovanja znamk je njihova prepoznavnost in pozitiven vpliv na preferenco stranke/kupca/potrošnika znotraj kategorije izdelkov/storitev. Kreativno je torej nekaj, kar izstopa in je opazno. “

Več v reviji Super Znamka No. 4

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.

OSREDNJA TEMA: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

V turistični panogi ne gre za lovljenje in akcijske nakupe. Odvisno tudi od ciljne skupine. A v vsakem primeru velja neobhodno sledeče: obiskovalci, turisti, popotniki iščejo predvsem prostore in izkušnje za svoj odklop, pobeg, preobrazbo, regeneracijo, samo-evalvacijo, bogatenje in širjenje obzorij, večne in vseživljenjske spomine ter nepozabna doživetja. Zgodbe, dobre zgodbe so tu ključnega pomena.

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Nobena, še tako spretna, »kao« pristna (ali čista) izjava, dikcija ne bo prepričala znamkinega občinstva, v kolikor komuniciranih vrednot znamka dejansko ne bo izkazovala. In dokazovala. Dosledno. V praksi – s svojo komunikacijo in s svojo interakcijo s potrošniki, končnimi kupci. Načini ravnanja, načini vključenosti so tisti, ki dokazujejo to sinhronost, harmonijo.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.