KREATIVNE SLEDI POGUMNIH OUTSIDERJEV

Aktualno, Tema

Pomen kreativnega oblikovanja pri trženju znamke
📅 07.03.2022

Naša življenja so vsakodnevno – bolj kot kadarkoli prej – obdana z množico različnih kanalov in medijev. Kot uporabniki smo vsakodnevno izpostavljeni velikim količinam različnih informacij.

Tu je tudi vse večji izziv podjetnika, ki skuša biti kos vedno bolj zahtevnemu in uspešnemu pozicioniranju, saj se na trgu nenehno pojavljajo nova podjetja, ki s svežimi vizijami in pristopi želijo doseči vrh tržne lestvice. Da lahko podjetje ali znamka uspešno konkurira svojim tekmecem, je potrebno, da na trgu resnično izstopa iz množice, pri čemer pa je mnogokrat tista skrivna sestavina prav v kreativnosti in izvirnosti.

“Naj bo kreativno oblikovanje del poslovne strategije, prednost in boljša izkušnja za stranke/potrošnika.”

Kreativnost je pomemben steber dobrega marketinga, saj pomaga implementirati inovativne ideje, s katerimi lahko dosežemo, da sporočilo, ki ga znamka želi predati potencialnim  potrošnikom, ostane v spominu dlje časa, kar dolgoročno pripomore k prepoznavnosti znamke. 😀

Kreativnost in oblikovanje sta močno povezana in zvezana, eno brez drugega ne gre. Gre v bistvu za preplet ideje, formacije in funkcioniranja obenem. Oblikovanje je orodje, ki omogoča, da implementiramo svoje inovativne in kreativne ideje, ki blagovno znamko ločijo od ostalih. Je sinteza neopremijemljivih misli v oprijemljive izdelke/storitve in uresničevanje sporočil, tudi družbeno odgovornih misij. Oblikovanje kot samo je tako zelo širok pojem. Je povsod okoli nas, a mnogokrat nanj pomislimo le, ko ne opravi svoje funkcije. Mnogim je znan primer USB, ko potrebujemo 3 poskuse, preden zadanemo.

“Ključni namen kreativnega oblikovanja znamk je njihova prepoznavnost in pozitiven vpliv na preferenco stranke/kupca/potrošnika znotraj kategorije izdelkov/storitev. Kreativno je torej nekaj, kar izstopa in je opazno. “

Več v reviji Super Znamka No. 4

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

Video strategija za B2B podjetja

Video strategija za B2B podjetja

Reciklaže istih vsebin lahko pomagajo daljše časovno obdobje. Poznam primere, ko naročnik uporablja video vsebine stare 10 let in funkcionira.

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta?

TEAL PODJETJA

TEAL PODJETJA

V Teal podjetjih se top down management zamenja s samoorganiziranimi teami, kjer imajo kompetence prednost pred statusom.

ZNAMKA BREZ OSEBNOSTI JE KOT ZGODBA BREZ JUNAKA

ZNAMKA BREZ OSEBNOSTI JE KOT ZGODBA BREZ JUNAKA

Znamke imamo radi, kot bi bile ljudje, in si jih izbiramo na enak način, kot si izbiramo prijatelje. Osebnost znamke s potrošnikom komunicira učinkoviteje kot logotip … v veliki skrinji poiščem tisti sladoled, ki nagovarja mojo verzijo čokoladne sreče.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja