Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

NEVROZNAMČENJE

Posnetek zaslona (368)

Nevroznanost in znamčenje za upravljanje znamk se v sodobnih praksah povezujeta v sinergijo, ki spodbuja razvoj znamk, povečuje njihovo učinkovitost in obenem zmanjšuje tveganja. Na trgu, preplavljenem z mnoštvom znamk, med katerimi skoraj ni več razlike, tudi ne v ceni ne v kvaliteti, so tovrstne prakse toliko bolj pomembne in ključne za obstoječe in bodoče nastope znamk na trgu. Te prakse se strokovno imenujejo nevrobranding/nevroznamčenje. Z načini oz. rešitvami, ki se skozi takšno strateško upravljanje znamk ponujajo, pa se ukvarja nevromarketing.

Ne samo, kaj potrošnika motivira, temveč tudi, kaj ga pri tem žene, »drajva«.

Nevromarketing se, v čim bolj splošnem pomenu discipline, nanaša na orodja in metode merjenja fizioloških in nevronskih znakov za pridobitev vpogleda v motivacijo, preference in odločitve potrošnikov, kar prispeva k premišljenim idejam v okviru kreativnega oglaševanja, bodočim inovacijam in nadgradnjam izdelkov/storitev. A zato je naprej potrebna ustrezna interpretacija. Vse se tako začne pri nevroznamčenju.

Po vsesplošnih psiholoških raziskavah je približno 90 % (po nekaterih raziskavah tudi 95 %) našega razmišljanja nezavednega. Kar se skladišči in ostaja v naših mentalnih procesih, je, kognitivno gledano, absorbcijsko nezamisljivo. Če gremo na področje znamk, so tu mišljeni vsi odzadni miselni procesi v interakcijah z znamkami, kaj dela znamka potrošniku, kakšne implicitne učinke ustvarja ali sproža, katere odzive v človeških možganih oživlja (ali potiska v ozadje).

Novi pristopi in discipline preučevanja znamk.

Zato bodo sedanja in bodoča nova dognanja v znanosti o možganih še bolj postajala aktualna in predmet kritičnih vpogledov v te odločilne (ali usodne) procese. Nevroznamčenje tako zaobjema precej široko interdisciplinarno področje, ki ne združuje samo psihologijo in nevroznanost, temveč tudi socialno psihologijo, antropologijo, vedenjsko ekonomijo ter informacijsko in telekomunikacijsko tehnologijo. Razvijajo se novi pristopi in discipline preučevanja znamk, kar odpira obzorja in potencial pri vsakodnevnem delu vseh ustvarjalcev in oblikovalcev znamk. 

Nevroznanost pomaga znamkam optimizirati in iznajti elemente znamke.

Revolucija v svetu znamčenja?

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ko komunikacija postane kompas

Zakaj je strateški razmislek o komuniciranju danes pomembnejši kot kadarkoli prej Komunikacija se dogaja vedno – tudi, ko imamo občutek, da smo tiho. V dobi neprestanega toka informacij in hrupa, ki nas obdaja z vseh strani, postaja jasno, da je učinkovita komunikacija veliko več kot samo usklajeno pisanje objav ali

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).