PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

OSREDNJA TEMA: NEVROZNAMČENJE

Posnetek zaslona (368)

Nevroznanost in znamčenje za upravljanje znamk se v sodobnih praksah povezujeta v sinergijo, ki spodbuja razvoj znamk, povečuje njihovo učinkovitost in obenem zmanjšuje tveganja. Na trgu, preplavljenem z mnoštvom znamk, med katerimi skoraj ni več razlike, tudi ne v ceni ne v kvaliteti, so tovrstne prakse toliko bolj pomembne in ključne za obstoječe in bodoče nastope znamk na trgu. Te prakse se strokovno imenujejo nevrobranding/nevroznamčenje. Z načini oz. rešitvami, ki se skozi takšno strateško upravljanje znamk ponujajo, pa se ukvarja nevromarketing.

Ne samo, kaj potrošnika motivira, temveč tudi, kaj ga pri tem žene, »drajva«.

Nevromarketing se, v čim bolj splošnem pomenu discipline, nanaša na orodja in metode merjenja fizioloških in nevronskih znakov za pridobitev vpogleda v motivacijo, preference in odločitve potrošnikov, kar prispeva k premišljenim idejam v okviru kreativnega oglaševanja, bodočim inovacijam in nadgradnjam izdelkov/storitev. A zato je naprej potrebna ustrezna interpretacija. Vse se tako začne pri nevroznamčenju.

Po vsesplošnih psiholoških raziskavah je približno 90 % (po nekaterih raziskavah tudi 95 %) našega razmišljanja nezavednega. Kar se skladišči in ostaja v naših mentalnih procesih, je, kognitivno gledano, absorbcijsko nezamisljivo. Če gremo na področje znamk, so tu mišljeni vsi odzadni miselni procesi v interakcijah z znamkami, kaj dela znamka potrošniku, kakšne implicitne učinke ustvarja ali sproža, katere odzive v človeških možganih oživlja (ali potiska v ozadje).

Novi pristopi in discipline preučevanja znamk.

Zato bodo sedanja in bodoča nova dognanja v znanosti o možganih še bolj postajala aktualna in predmet kritičnih vpogledov v te odločilne (ali usodne) procese. Nevroznamčenje tako zaobjema precej široko interdisciplinarno področje, ki ne združuje samo psihologijo in nevroznanost, temveč tudi socialno psihologijo, antropologijo, vedenjsko ekonomijo ter informacijsko in telekomunikacijsko tehnologijo. Razvijajo se novi pristopi in discipline preučevanja znamk, kar odpira obzorja in potencial pri vsakodnevnem delu vseh ustvarjalcev in oblikovalcev znamk. 

Nevroznanost pomaga znamkam optimizirati in iznajti elemente znamke.

Revolucija v svetu znamčenja?

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.