UI (AI). Umetna inteligenca (Artifical Intelligence). Umetna (super)inteligenca. Ni več buzzword. Vse to že dobro trka po našem dnevnem delu. In v naših glavah. Nekoč smo rekli, da se literatura igra z našimi glavami. Z branjem si kodramo možgane, ohranjamo njihovo kondicijo. Kako se pa umetna inteligenca igra? Spoznavamo, osvajamo ali zavračamo vse prednosti in slabosti, ki nam jih prinaša. V nadaljevanju osvetljujemo nekatere zmnožke vtisov iz aktualnih razprav v stroki marketinga in znamčenja, ki bodo morda že jutri pasé, ker bodo vmesni razvojni premiki zadeve že nadgradili.
Teza 1: Izum in (upo)raba
Ob razmislekih o umetni inteligenci v svetu znamčenja, pa tudi marketinga, promocije, odnosov z javnostmi, se lahko najprej vežemo na znanega intelektualca Hararija, ki je dejal, da smo ljudje od nekdaj precej dobri v izumljanju novih stvari, precej slabi pa pri njihovi uporabi. Ali pa se jih uporablja za napačne namene. Sodobno računalniško, strojno, IT in digitalno učenje … vse to obenem tudi terja dobre razmisleke o smiselnih uporabah in implementacijah v praksi. Ali, če se še bolj neposredno vežem na Hararija: »The danger is that if we invest too much in developing Al and too little in developing human consciousness, the very sophisticated artificial intelligence of computers might only serve to empower the natural stupidity of humans.«
Subjektivnost je eden izmed aktualnih izzivov umetne inteligence. Razvijalci bodo v prihodnosti potrebovali še več pomoči domenskih strokovnjakov.

Teza 2: Umetna inteligenca ima zelo dober marketing
Samo za naročnike
Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.
Že imate račun? Prijavite se.
Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.