Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

ARHITEKTURA V ZNAMČENJU

alvaro-pinot-czDvRp5V2b0-unsplash

Obstajajo podjetja, ki lahko trg zasičijo, morda celo zmedejo, od mešanice izdelkov ali storitev, ki jih ponujajo v svojem portfelju. Zakaj so prišla do takšnega nabora niti ni tako pomembno. V ozadju je vedno neka bolj ali manj posrečena poslovna odločitev, ki je povezana recimo s prevzemi ipd. Ključno pri vseh takšnih zgodbah je, da ima vsaka večplastna mešanica novih in starih znamk svojo zgodbo, svojo identiteto. Tu nastopijo premisleki o dobrem arhitekturnem projektiranju znamk tako, da vse zgodbe pridejo prav do izraza. Ločeno ali skupaj. V vsakem primeru pa celostno.

Modeli arhitekture znamk se razlikujejo, vsaka dobro zasnovana struktura lahko prinese koristi in priložnosti.

Kaj sploh je arhitektura znamke?

Načini, kako se znamke ali podznamke povezujejo v večje celote, bistveno pomagajo oddelkom za marketing, trženje in prodajo videti, kako ohraniti posamezne dele znamk ločeno, kadar je to potrebno, ter kako jih združevati ali jih spodbujati v sodelovanje pri skupnem nastopu na trgu.

Podjetja se v osnovi delijo na tri glavne tipe modelov arhitekture znamk, ki jih stroka poimenuje kot: (1) branded house (označevanje znamk z imenom podjetja), (2) house of brands (označevanje izdelkov v podjetju s posameznimi imeni znamk), (3) endorsed brand (uveljavljeno ime podjetja izdelku zagotavlja verodostojnost), (4) sub-brands (uveljavljena imena znamk že uveljavljene krovne znamke). Vsaka ima svoje prednosti in slabosti. Vselej pa velja pri snovanju promocijskih kampanj izhajati najprej iz osnovne arhitekturne paradigme, ki postavlja okvir končne percepcije v očeh potrošnika, uporabnika.

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ko komunikacija postane kompas

Zakaj je strateški razmislek o komuniciranju danes pomembnejši kot kadarkoli prej Komunikacija se dogaja vedno – tudi, ko imamo občutek, da smo tiho. V dobi neprestanega toka informacij in hrupa, ki nas obdaja z vseh strani, postaja jasno, da je učinkovita komunikacija veliko več kot samo usklajeno pisanje objav ali

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).