KREATIVNOST ZNAMK: OSREDNJA TEMA ČETRTE ŠTEVILKE SUPER ZNAMKA

Aktualno, Tema

Odmerek in poživitveni odmerek kreative.
📅 27.01.2022

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

TEMA V ZNAMČENJU: Maxi/minimalizem znamk.  “Less is more” ali “More is more”? Pa ja, prag iz 20. v 21. stoletje nas je zbudil v konceptih...

Video strategija za B2B podjetja

Video strategija za B2B podjetja

Reciklaže istih vsebin lahko pomagajo daljše časovno obdobje. Poznam primere, ko naročnik uporablja video vsebine stare 10 let in funkcionira.

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta?

TEAL PODJETJA

TEAL PODJETJA

V Teal podjetjih se top down management zamenja s samoorganiziranimi teami, kjer imajo kompetence prednost pred statusom.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja