Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
Že imate račun? Prijavite se.
Podobne vsebine
Kdaj je kulturno znamčenje uspešno izvedeno, uresničeno? Ko znamke postanejo pomembne za ljudi. Ko postanejo kulturni simboli. In celo prerastejo v kulturne ikone.
Modeli arhitekture znamk se razlikujejo, vsaka dobro zasnovana struktura lahko prinese koristi in priložnosti.
Ko problematiziramo digitalno znamčenje skozi prizmo prakse, ne moremo mimo vsaj dveh temeljnih konceptualnih pojmov, ki sta v sinergiji, a v različnih fokusih delovanja. To sta (digitalno) znamčenje in (digitalno) trženje. Distinkcija med tema pojmoma v delovanju je obenem preplet v njunem bistvu oz. cilju.
TEMA V ZNAMČENJU: Maxi/minimalizem znamk. “Less is more” ali “More is more”? Pa ja, prag iz 20. v 21. stoletje nas je zbudil v konceptih...
Pomen kreativnega oblikovanja pri trženju znamke.
✍️ Tim Luznar
KROŽNOST ZNAMK: osrednja tema tretje številke Super Znamka
Komentarji
0 komentarjev