Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
Že imate račun? Prijavite se.
Podobne vsebine
Reciklaže istih vsebin lahko pomagajo daljše časovno obdobje. Poznam primere, ko naročnik uporablja video vsebine stare 10 let in funkcionira.
Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta?
V Teal podjetjih se top down management zamenja s samoorganiziranimi teami, kjer imajo kompetence prednost pred statusom.
Znamke imamo radi, kot bi bile ljudje, in si jih izbiramo na enak način, kot si izbiramo prijatelje. Osebnost znamke s potrošnikom komunicira učinkoviteje kot logotip … v veliki skrinji poiščem tisti sladoled, ki nagovarja mojo verzijo čokoladne sreče.
Znamke si čedalje pogosteje drznejo sneti svojo korporativno masko in usmerjajo svojo energijo v gradnjo horizontalnih namesto vertikalnih odnosov.
✍🏼 Masha Mazi
V pregledu trendov za leto 2021 agencije Ogilvy zaznamo podatek o raziskavi, ki pravi, da kar 80 %
Komentarji
0 komentarjev