TEMA V ZNAMČENJU: Maxi/minimalizem znamk. 

Aktualno, Tema

📅 01.09.2022

TEMA V ZNAMČENJU: Maxi/minimalizem znamk. 

“Less is more” ali “More is more”?

Pa ja, prag iz 20. v 21. stoletje nas je zbudil v konceptih minimalizma. Postal je praktično mainstream. Filozofija simplicizma, preproščine, kako zreducirati, optimizirati, subvertirati odvečni junk, balast in kič na raven preprostih kompozicij, idej, linij, oblik … skratka v less is more“.

 
Vse to se je odražalo skozi umetnost, slikarstvo, modo, make-up, hrano, pohištvo, krajinsko in urbano arhitekturo ter vse druge aktualne reprezentacije javnega, torej tudi oglasna in promocijska sporočila znamk: sčiščene linije v oblikovalskih presežkih in objektih, asketska arhitektura, minimalistična kompozicija subjektov/objektov v zgodbi, manj besed s poanto sporočilnosti … Ob tem, ko to pišem, se najprej spomnim, ne vem po kateri logiki, na znamko Geox in kampanjo “Diha!”. Mislim, da me je takrat prešinilo (ta kampanja je krasila mnoge plakate in tiskane oglase zdaj že vsaj kako desetletje nazaj, ne spomnim se letnice), kako so v bistvu z eno besedo povedali vse in sinhrono svojemu konceptu zgodbe. Čevlje je v poplavi mnogoterih ponudnikov res izziv predstaviti, obenem pa promovirati vse tiste prednosti, ki jih imajo (npr. da dihajo, so iz kvalitetnega materiala ipd.). Na oglasih je bil vedno le en izbran Geoxov čevelj, poleg pa slogan s klicajem (Diha!) in prš tistega dima, ki se je vil iz podplata (simulacija dihanja noge v čevlju). 

Toda minimalizem v reprezentiranciji nekega diskurza niti ni tako nova ali revolicionarna pogruntavščina, kot se je morda na pragu tisočletja zdela. Zgodovina po poti minimalizma priča, da se je ta transcendentalistična filozofija uveljavila v …

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.

OSREDNJA TEMA: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

V turistični panogi ne gre za lovljenje in akcijske nakupe. Odvisno tudi od ciljne skupine. A v vsakem primeru velja neobhodno sledeče: obiskovalci, turisti, popotniki iščejo predvsem prostore in izkušnje za svoj odklop, pobeg, preobrazbo, regeneracijo, samo-evalvacijo, bogatenje in širjenje obzorij, večne in vseživljenjske spomine ter nepozabna doživetja. Zgodbe, dobre zgodbe so tu ključnega pomena.

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Nobena, še tako spretna, »kao« pristna (ali čista) izjava, dikcija ne bo prepričala znamkinega občinstva, v kolikor komuniciranih vrednot znamka dejansko ne bo izkazovala. In dokazovala. Dosledno. V praksi – s svojo komunikacijo in s svojo interakcijo s potrošniki, končnimi kupci. Načini ravnanja, načini vključenosti so tisti, ki dokazujejo to sinhronost, harmonijo.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.