Zerocalcare – italijanski strip preplavlja instagram

Aktualno, Prispevki

📅 09.02.2022

Strappare lungo i bordi (slovenski približek naslova: Dirkanje po robovih ali Dirkanje po pikčastih črticah) je trenutno najbolj gledana Netflixova serija v Italiji. Prehitela je celo superkultno igro Squid Game in pa vselej težko pričakovane nove epizode serije Narcosa. Serija, ki je nastala po stripih rimskega ilustratorja Zerocalcara, je preplavila Instragram. Dobesedno – nekatere fraze iz njegovih stripov so postale tako rekoč ikonične. Podobno tudi na Twitterju, kjer se pod #strapparelungoibordi odpirajo tematske modne muhe tedna. V središču serije je Zerocalcarejevo potovanje skupaj z dvema zgodovinskima prijateljema, Sarah in Secco, ki ga prekinjajo spomini in življenjske zgodbe; od prvega šolskega leta prek srednje šole do vrnitve v sedanjost. Priljubljenost serije odmeva tudi v tujini, pod #tearalongthedottedline na twitterju. Serijo, ki velja za nedvomni trend hit Netflixa v Italiji, so posneli v DogHead Animation, studiu v Firencah, ki slovi tudi po več drugih uspešnicah v samo v preteklem (2020) letu: Mika fet. Soprano – Le Coeur Holiday, tha Supreme – blun7 a Swishland.

Zerocalcare
vir slike: #strapparelungoibordi

Ostali prispevki

Primer HARTMANN

Primer HARTMANN

Ko opazujemo vse bolj drzni in pogumni razvoj IT-ja na področju zdravstva in farmacije, smo včasih lahko presenečeni, koliko potencialnega prostora se tu še lahko odpira

SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

Pozdravljamo prvo šestnajsterico superbrandov: Barcaffe, Big Bang, Elan, Generali, Leone, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Omv, Perwoll, Silan, Skb Banka, Woop, Zavarovalnica Triglav.

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Odkar je lastništvo licence v Sloveniji prevzel Boško Praštalo, direktor Superbrands Slovenija, se je odprla nova, sveža energija, ki utrjuje zaupanje na področju znamčenja.

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

Ljudje se med seboj najbolj povezujemo drug z drugimi. Podobno je z znamkami; s potrošnikom, uporabnikom vzpostavljajo neko čustveno vez.

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

Razumevanje te temeljne distinkcije je tudi ključno pri iskanju odgovora na vprašanje, kakšne potrošnike si na koncu tudi sami želimo ter kako jih obravnavati. Nič ni narobe ne z enim ne z drugim odgovorom, pomembno pa je …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja