SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

Aktualno, Prispevki

📅 15.07.2021

Izbor Superbrands Slovenije 2021 – prva šestnajsterica

Pozdravljamo prvo šestnajsterico superbrandov: Barcaffe, Big Bang, Elan, Generali, Leone, Lidl, Medex, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Omv, Perwoll, Silan, Skb Banka, Woop, Zavarovalnica Triglav.

Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je najboljših 500 uvrstilo v drugo fazo, tj. ocenjevanje strokovne žirije. Le 200 jih je v nadaljevanju prešlo cenzus po metodologiji Superbrands Slovenija in s tem tudi povabilo v družino Superbrands Slovenija.

V nadaljevanju pozdravljamo prvo šestnajsterico, ki se je v letošnjem letu pridružila družini Superbrands Slovenija. Vsaka si upravičeno zasluži sloves in mesto “superbrands”, glede na njihovo pozicijo na slovenskem trgu:

  1. Barcaffe, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec.
  2. Big Bang, ker ostaja na enem mestu slovenski kralj široke palete izdelkov hišne in zabavne elektronike.
  3. Elan, ker z inovativnostjo kot glavnim vodilom stremi k nenehnim izboljšavam z namenom zagotavljanja izjemnih uporabniških izkušenj.
  4. Generali, ker v zvestem navdihu barve ljubezni (tj. rdeča) neguje temeljno poslanstvo: slehernik pomeni vse.
  5. Leone, ker skrbi, da znamka postane sinonim za najbolj inovativen sladoled.
  6. Lidl, ker ohranja simpatični nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.
  7. Medex, ker impresivno ostaja eden vodilnih evropskih proizvajalcev odličnih prehranskih dopolnil na osnovi čebeljih pridelkov.
  8. Mercator, ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato in vrhunsko dodelano M sosesko.
  9. Merkur, ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.
  10. Nova Kbm, ker s pogumno združitvijo verjame, da zaupanje šteje dvojno.
  11. Omv, ker z “energijo za boljši vsak dan” vztrajno gradi na inovativnih paketih, s katerimi zadovoljuje potrebe predvsem mobilnih kupcev.
  12. Perwoll, ker po mnenju slovenskih potrošnikov ostaja najbolj hvaležen detergent perila za vse tkanine.
  13. Silan, ker kraljuje v tehnologiji nevtralizacije vonjev, obenem pa ponuja širok nabor vonjev, ki čutila preprosto pritegnejo.
  14. Skb Banka, ker verjame, da je dobro imeti blizu, še bolje pa je banko imeti na dotiku.
  15. Woop, ker svoje navdušene in zveste obiskovalce vsakič znova rad zabava.
  16. Zavarovalnica Triglav, ker z nasveti, posnetki in pogovori “Vse bo v redu” podira mite, da zavarovalnice še zdaleč niso zapletene in dolgočasne.

Bravo šestnajsterica za kraljevanje v navadah navdušenih slovenskih potrošnikov.

Ostali prispevki

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja