Izbor Superbrands Slovenije 2021 – prva šestnajsterica
Pozdravljamo prvo šestnajsterico superbrandov: Barcaffe, Big Bang, Elan, Generali, Leone, Lidl, Medex, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Omv, Perwoll, Silan, Skb Banka, Woop, Zavarovalnica Triglav.
Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je najboljših 500 uvrstilo v drugo fazo, tj. ocenjevanje strokovne žirije. Le 200 jih je v nadaljevanju prešlo cenzus po metodologiji Superbrands Slovenija in s tem tudi povabilo v družino Superbrands Slovenija.
V nadaljevanju pozdravljamo prvo šestnajsterico, ki se je v letošnjem letu pridružila družini Superbrands Slovenija. Vsaka si upravičeno zasluži sloves in mesto “superbrands”, glede na njihovo pozicijo na slovenskem trgu:
- Barcaffe, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec.
- Big Bang, ker ostaja na enem mestu slovenski kralj široke palete izdelkov hišne in zabavne elektronike.
- Elan, ker z inovativnostjo kot glavnim vodilom stremi k nenehnim izboljšavam z namenom zagotavljanja izjemnih uporabniških izkušenj.
- Generali, ker v zvestem navdihu barve ljubezni (tj. rdeča) neguje temeljno poslanstvo: slehernik pomeni vse.
- Leone, ker skrbi, da znamka postane sinonim za najbolj inovativen sladoled.
- Lidl, ker ohranja simpatični nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.
- Medex, ker impresivno ostaja eden vodilnih evropskih proizvajalcev odličnih prehranskih dopolnil na osnovi čebeljih pridelkov.
- Mercator, ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato in vrhunsko dodelano M sosesko.
- Merkur, ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.
- Nova Kbm, ker s pogumno združitvijo verjame, da zaupanje šteje dvojno.
- Omv, ker z “energijo za boljši vsak dan” vztrajno gradi na inovativnih paketih, s katerimi zadovoljuje potrebe predvsem mobilnih kupcev.
- Perwoll, ker po mnenju slovenskih potrošnikov ostaja najbolj hvaležen detergent perila za vse tkanine.
- Silan, ker kraljuje v tehnologiji nevtralizacije vonjev, obenem pa ponuja širok nabor vonjev, ki čutila preprosto pritegnejo.
- Skb Banka, ker verjame, da je dobro imeti blizu, še bolje pa je banko imeti na dotiku.
- Woop, ker svoje navdušene in zveste obiskovalce vsakič znova rad zabava.
- Zavarovalnica Triglav, ker z nasveti, posnetki in pogovori “Vse bo v redu” podira mite, da zavarovalnice še zdaleč niso zapletene in dolgočasne.
Bravo šestnajsterica za kraljevanje v navadah navdušenih slovenskih potrošnikov.
0 komentarjev