LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

Prispevki

“...Hitreje, ko prepoznamo eno ali drugo skupino potrošnikov, hitreje se lahko podamo na pot njihovega razumevanja...”
📅 02.07.2021

Del te vsebine smo že nakazali v prejšnji številki revije Super Znamka, tokrat jo nadaljujemo in še malo razčlenjujemo v pomenu uvodnega naslova tega prispevka, kot kratek razmislek in navdih vsem tistim ustvarjalcem svojih znamk, ki se s tem vprašanjem dnevno srečujejo ali so v praksi v tej pogosti dilemi.

Dejstvo je, da so nekateri potrošniki pri svojih nakupnih navadah zvesti zgolj znamki in kvalitativnemu vidiku te zgodbe, drugi pa zgolj ceni izdelka/storitve in torej kvantitativnemu vidiku zgodbe celotnega nakupnega procesa in/ali nakupne intence. Razumevanje te temeljne distinkcije je tudi ključno pri iskanju odgovora na vprašanje, kakšne potrošnike si na koncu tudi sami želimo ter kako jih obravnavati. Nič ni narobe ne z enim ne z drugim odgovorom, pomembno pa je, da se znamo glede na potrošnika smiselno odzivati.
Znamki lojalne potrošnike poganjajo tako očitni kot manj očitni razlogi, zaradi katerih posamezno znamko kupujejo ali ji sledijo. Ne gre samo za to, kaj kupujejo, temveč celotno košaro vrednot, ki jo znamka pooseblja. Živilska podjetja so danes najbolj zgleden primer te prakse, ko zaradi spreminjanja kulturnih in družbenih vrednot (zlasti v pomenu okolja in zdravja) sledijo nakupu in vrednotenju posameznih znamk. Ceni lojalni potrošniki pa v poplavi celotne ponudbe izdelkov/storitev iščejo in gledajo samo najnižje cene, ne glede na lastnosti, prednosti/slabosti, vrednostnega sistema izdelka/storitve.
Hitreje, ko prepoznamo eno ali drugo skupino potrošnikov, hitreje se lahko podamo na pot njihovega razumevanja ter luščenja vzorcev, ki vplivajo na kratkoročno in dolgoročno marketinško strategijo ter načine nagovarjanja različnih skupin potrošnikov, zlasti ko podjetje v svojem portfelju ponuja masovne in premium izdelke. V digitalno dovršenih spletnih trgovinah je takšno obnašanje lažje spremljati in analizirati, zato so toliko nujnejše premišljene izdelave spletnih trgovin, ki v ponakupnih analizah omogočajo takšne filtracije. Kar se pa ideološkega dela tega vprašanje tiče, na krato takole: na ceni zveste potrošnike se gre manj zanašati kot na znamki zveste potrošnike; prvi pridejo in grejo, pri slednjih pa je že vsaka pritožba ali reklamacija vredna obravnave za bodoče uspešnejše delovanje.

lojalnost znamki ali ceni

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.