LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

Prispevki

“...Hitreje, ko prepoznamo eno ali drugo skupino potrošnikov, hitreje se lahko podamo na pot njihovega razumevanja...”
📅 02.07.2021

Del te vsebine smo že nakazali v prejšnji številki revije Super Znamka, tokrat jo nadaljujemo in še malo razčlenjujemo v pomenu uvodnega naslova tega prispevka, kot kratek razmislek in navdih vsem tistim ustvarjalcem svojih znamk, ki se s tem vprašanjem dnevno srečujejo ali so v praksi v tej pogosti dilemi.

Dejstvo je, da so nekateri potrošniki pri svojih nakupnih navadah zvesti zgolj znamki in kvalitativnemu vidiku te zgodbe, drugi pa zgolj ceni izdelka/storitve in torej kvantitativnemu vidiku zgodbe celotnega nakupnega procesa in/ali nakupne intence. Razumevanje te temeljne distinkcije je tudi ključno pri iskanju odgovora na vprašanje, kakšne potrošnike si na koncu tudi sami želimo ter kako jih obravnavati. Nič ni narobe ne z enim ne z drugim odgovorom, pomembno pa je, da se znamo glede na potrošnika smiselno odzivati.
Znamki lojalne potrošnike poganjajo tako očitni kot manj očitni razlogi, zaradi katerih posamezno znamko kupujejo ali ji sledijo. Ne gre samo za to, kaj kupujejo, temveč celotno košaro vrednot, ki jo znamka pooseblja. Živilska podjetja so danes najbolj zgleden primer te prakse, ko zaradi spreminjanja kulturnih in družbenih vrednot (zlasti v pomenu okolja in zdravja) sledijo nakupu in vrednotenju posameznih znamk. Ceni lojalni potrošniki pa v poplavi celotne ponudbe izdelkov/storitev iščejo in gledajo samo najnižje cene, ne glede na lastnosti, prednosti/slabosti, vrednostnega sistema izdelka/storitve.
Hitreje, ko prepoznamo eno ali drugo skupino potrošnikov, hitreje se lahko podamo na pot njihovega razumevanja ter luščenja vzorcev, ki vplivajo na kratkoročno in dolgoročno marketinško strategijo ter načine nagovarjanja različnih skupin potrošnikov, zlasti ko podjetje v svojem portfelju ponuja masovne in premium izdelke. V digitalno dovršenih spletnih trgovinah je takšno obnašanje lažje spremljati in analizirati, zato so toliko nujnejše premišljene izdelave spletnih trgovin, ki v ponakupnih analizah omogočajo takšne filtracije. Kar se pa ideološkega dela tega vprašanje tiče, na krato takole: na ceni zveste potrošnike se gre manj zanašati kot na znamki zveste potrošnike; prvi pridejo in grejo, pri slednjih pa je že vsaka pritožba ali reklamacija vredna obravnave za bodoče uspešnejše delovanje.

lojalnost znamki ali ceni

Ostali prispevki

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja