Strappare lungo i bordi (slovenski približek naslova: Dirkanje po robovih ali Dirkanje po pikčastih črticah) je trenutno najbolj gledana Netflixova serija v Italiji. Prehitela je celo superkultno igro Squid Game in pa vselej težko pričakovane nove epizode serije Narcosa. Serija, ki je nastala po stripih rimskega ilustratorja Zerocalcara, je preplavila Instragram. Dobesedno – nekatere fraze iz njegovih stripov so postale tako rekoč ikonične. Podobno tudi na Twitterju, kjer se pod #strapparelungoibordi odpirajo tematske modne muhe tedna. V središču serije je Zerocalcarejevo potovanje skupaj z dvema zgodovinskima prijateljema, Sarah in Secco, ki ga prekinjajo spomini in življenjske zgodbe; od prvega šolskega leta prek srednje šole do vrnitve v sedanjost. Priljubljenost serije odmeva tudi v tujini, pod #tearalongthedottedline na twitterju. Serijo, ki velja za nedvomni trend hit Netflixa v Italiji, so posneli v DogHead Animation, studiu v Firencah, ki slovi tudi po več drugih uspešnicah v samo v preteklem (2020) letu: Mika fet. Soprano – Le Coeur Holiday, tha Supreme – blun7 a Swishland.
OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021
Deseterici že uvrščenih supebrandov (Barcaffe, Big Bang, Generali, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Perwoll, Silan, Skb Banka) sta se pridružila tudi Woop in Omv. Vse do jesenske razglasitve vseh uvrščenih in zaključne prireditve vas vabimo k spremljanju supebrandov, ki so po rezultatih zadnje Ipsosove raziskave trga blagovnih znamk in po oceni strokovne žirije prejeli povabilo v družino Superbrand Slovenija.
0 komentarjev