OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

Prispevki

Tokrat se predstavljata Omv in Woop.
📅 29.04.2021

Deseterici že uvrščenih supebrandov (Barcaffe, Big Bang,  Generali, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Perwoll, Silan, Skb Banka) sta se pridružila tudi Woop in Omv. Vse do jesenske razglasitve vseh uvrščenih in zaključne prireditve vas vabimo k spremljanju supebrandov, ki so po rezultatih zadnje Ipsosove raziskave trga blagovnih znamk in po oceni strokovne žirije prejeli povabilo v družino Superbrand Slovenija.

Tokrat se predstavljata Omv in Woop.

Omv je superbrand, ker vztrajno gradi na inovativnih paketih, s katerimi  najraje nagrajuje svoje zveste člane, odpira pa tudi posebne celovite ponudbe za podjetja. Energija za boljši vsakdan je moto, v katerega vztrajno verjame, ko vpeljuje nove rešitve in nadgradnje kakovosti storitev, s katerimi zadovoljuje potrebe predvsem mobilnih kupcev.

Woop je enkratna zgodba o uspehu in zabavi obenem. “Na življenje gledamo pozitivno”, je njihovo temeljno vodilo in energija, ki jo radi prenašajo na svoje zveste in navdušene obiskovalce. Ekipa Superbrands Slovenija pa jim ob ponovnem odprtju atrakcij želimo, da vnovična srečanja z navdušenimi obiskovalci trajajo.

Za vse zveste sledilce zgodb Superbrands Slovenija pa naj na kratko še enkrat naštejemo in pozdravimo prvo deseterico uvrščenih:

Baracaffe, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najpej pomisli vsak Slovenec.

Big Bang, ker ostaja na enem mestu kralj široke palete izdelkov hišne in zabavne elektronike.

Generali, ker  v zvestem navdihu rdeče barve, barve ljubezni, neguje temeljno poslanstvo: da jim slehernik pomeni vse.

Lidl, ker ohranja zvesti nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.

Mercator, ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato M sosesko.

Merkur, ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.

Nova Kbm, ker s pogumno združitvijo verjame, da zaupanje šteje dvojno.

Perwoll, ker po mnenju slovenskih potrošnikov ostaja najbolj hvaležen detergent perila za vse tkanine.

Silan, ker kraljuje v tehnologiji nevtralizacije vonjev, zraven pa ponuja širok nabor posameznih vonjev.

Skb Banka, ker verjame, da je dobro imeti blizu, še bolje pa je banko imeti na dotiku.

woop

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.