OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

Prispevki

Tokrat se predstavljata Omv in Woop.
📅 29.04.2021

Deseterici že uvrščenih supebrandov (Barcaffe, Big Bang,  Generali, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Perwoll, Silan, Skb Banka) sta se pridružila tudi Woop in Omv. Vse do jesenske razglasitve vseh uvrščenih in zaključne prireditve vas vabimo k spremljanju supebrandov, ki so po rezultatih zadnje Ipsosove raziskave trga blagovnih znamk in po oceni strokovne žirije prejeli povabilo v družino Superbrand Slovenija.

Tokrat se predstavljata Omv in Woop.

Omv je superbrand, ker vztrajno gradi na inovativnih paketih, s katerimi  najraje nagrajuje svoje zveste člane, odpira pa tudi posebne celovite ponudbe za podjetja. Energija za boljši vsakdan je moto, v katerega vztrajno verjame, ko vpeljuje nove rešitve in nadgradnje kakovosti storitev, s katerimi zadovoljuje potrebe predvsem mobilnih kupcev.

Woop je enkratna zgodba o uspehu in zabavi obenem. “Na življenje gledamo pozitivno”, je njihovo temeljno vodilo in energija, ki jo radi prenašajo na svoje zveste in navdušene obiskovalce. Ekipa Superbrands Slovenija pa jim ob ponovnem odprtju atrakcij želimo, da vnovična srečanja z navdušenimi obiskovalci trajajo.

Za vse zveste sledilce zgodb Superbrands Slovenija pa naj na kratko še enkrat naštejemo in pozdravimo prvo deseterico uvrščenih:

Baracaffe, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najpej pomisli vsak Slovenec.

Big Bang, ker ostaja na enem mestu kralj široke palete izdelkov hišne in zabavne elektronike.

Generali, ker  v zvestem navdihu rdeče barve, barve ljubezni, neguje temeljno poslanstvo: da jim slehernik pomeni vse.

Lidl, ker ohranja zvesti nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.

Mercator, ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato M sosesko.

Merkur, ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.

Nova Kbm, ker s pogumno združitvijo verjame, da zaupanje šteje dvojno.

Perwoll, ker po mnenju slovenskih potrošnikov ostaja najbolj hvaležen detergent perila za vse tkanine.

Silan, ker kraljuje v tehnologiji nevtralizacije vonjev, zraven pa ponuja širok nabor posameznih vonjev.

Skb Banka, ker verjame, da je dobro imeti blizu, še bolje pa je banko imeti na dotiku.

woop

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja