PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

IZBOR SUPERBRANDS SLOVENIJE 2021 – Prva deseterica

Superbrands 1. deseterica

Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je najboljših 500 uvrstilo v drugo fazo, tj. ocenjevanje strokovne žirije. Le 200 jih je v nadaljevanju prešlo cenzus po metodologiji Superbrands Slovenija in s tem tudi povabilo v družino Superbrand Slovenija.


V nadaljevanju ponosno pozdravljamo prvo deseterico, ki se je v letu 2021 pridružila družini Superbrands Slovenija. Vsaka si upravičeno zasluži sloves in mesto “superbrands”, glede na njihovo pozicijo na slovenskem trgu:

  • Baracaffe, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec.
  • Big Bang, ker ostaja na enem mestu kralj široke palete izdelkov hišne in zabavne elektronike.
  • Generali, ker v zvestem navdihu rdeče barve, barve ljubezni, neguje temeljno poslanstvo: da jim slehernik pomeni vse.
  • Lidl, ker ohranja zvesti nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.
  • Mercator, ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato M sosesko.
  • Merkur, ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.
  • Nova Kbm, ker s pogumno združitvijo verjame, da zaupanje šteje dvojno.
  • Perwoll, ker po mnenju slovenskih potrošnikov ostaja najbolj hvaležen detergent perila za vse tkanine.
  • Silan, ker kraljuje v tehnologiji nevtralizacije vonjev, zraven pa ponuja širok nabor posameznih vonjev.
  • Skb Banka, ker verjame, da je dobro imeti blizu, še bolje pa je banko imeti na dotiku.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.