IZBOR SUPERBRANDS SLOVENIJE 2021 – Prva deseterica

Prispevki

Pozdravljamo prvo deseterico superbrandov: Barcaffe, Big Bang, Generali, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Perwoll, Silan, Skb Banka.
📅 24.03.2021

Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je najboljših 500 uvrstilo v drugo fazo, tj. ocenjevanje strokovne žirije. Le 200 jih je v nadaljevanju prešlo cenzus po metodologiji Superbrands Slovenija in s tem tudi povabilo v družino Superbrand Slovenija.


V nadaljevanju ponosno pozdravljamo prvo deseterico, ki se je v letu 2021 pridružila družini Superbrands Slovenija. Vsaka si upravičeno zasluži sloves in mesto “superbrands”, glede na njihovo pozicijo na slovenskem trgu:

  • Baracaffe, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec.
  • Big Bang, ker ostaja na enem mestu kralj široke palete izdelkov hišne in zabavne elektronike.
  • Generali, ker v zvestem navdihu rdeče barve, barve ljubezni, neguje temeljno poslanstvo: da jim slehernik pomeni vse.
  • Lidl, ker ohranja zvesti nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.
  • Mercator, ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato M sosesko.
  • Merkur, ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.
  • Nova Kbm, ker s pogumno združitvijo verjame, da zaupanje šteje dvojno.
  • Perwoll, ker po mnenju slovenskih potrošnikov ostaja najbolj hvaležen detergent perila za vse tkanine.
  • Silan, ker kraljuje v tehnologiji nevtralizacije vonjev, zraven pa ponuja širok nabor posameznih vonjev.
  • Skb Banka, ker verjame, da je dobro imeti blizu, še bolje pa je banko imeti na dotiku.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.