S tem vprašanjem nas je zintrigiral Miha Rejc, ki v podjetju iPROM vodi upravljanje družbenih medijev, in v nadaljevanju še sami podajamo nekaj premislekov. Preplet skrbno načrtovane komunikacije lahko e-poštni marketing dvigne na popolnoma novo, morda še boljšo raven. Ključna je pri tem vsebina, umetna inteligenca in drugi digitalni pripomočki so sekundarnega pomena. Rutinizirani hladni nagovori so že dolgo mimo, obenem pa so pričakovanja potrošnikov do blagovnih znamk na vrhuncu zahtevnosti bolj kot kdajkoli. Izziv je ugrizniti v jabolko, ki terja vse bolj individualizirane pristope, ki jih je toliko težje realizirati pri e-poštnem marketingu. Začnemo lahko z golim uvodnim nagovorom. Nekomu lahko povsem ustreza, da se ga nagovori s ti in po prvem imenu (Zarja, samo zate smo …), spet druga gospa ali gospod bi bila popolnoma užaljena, če se e-poštno sporočilo ne bi začelo z npr. Spoštovana/i gospa/gospod Mojca/Gorazd Mejak.
Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
0 komentarjev