Super Znamka za super poletne dni

Aktualno, Prispevki

Liži super sladolede Leone in beri super revijo.
📅 16.07.2021

NAGRADNA IGRA!

V sodelovanju z LEONE sladoledi smo se odločili, da bomo trem srečnežem podelili tri pakete LEONE sladolednih loncev in enoletno naročnino na našo spletno revijo Super Znamka. 🤩🍨

  1. nagrada: 15 sladolednih loncev LEONE
  2. nagrada: 10 sladolednih loncev LEONE
  3. nagrada: 5 sladolednih loncev LEONE

Kaj je potrebno storiti za sodelovanje?

  • Sledite nam @superznamka
  • Sledite @leoneicecream.si
  • V komentar označite vsaj 3 osebe, s katerimi bi se radi sladkali s sladoledi LEONE ob prebiranju naše spletne revije.

Žrebanje bo 23.07.2021. Srečno!

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja