ZELENI TRENDI: Cvetlični lonci iz arašidovih lupin

Aktualno, Prispevki

📅 21.08.2023

14-letna najstnica Srija je videla težavo in jo odpravila! Izumila je cvetlične lončke z zavrženimi lupinami arašidov, da bi nadomestila plastične lončke in vrečke za enkratno uporabo, ki jih lokalni kmetje običajno uporabljajo za sajenje sadik. Ta organski izdelek ni samo bolj trajnosten, ampak je tudi boljši za okolje, saj je razgradljiv, poln hranljivih snovi in odlično zadržuje vlago. Inovacije, kot je ta, dokazujejo, kako je lahko čistejša in bolj zdrava prihodnost za naš planet mogoča ter, kako na vsakem koraku obstaja možnost ali priložnost, da postajamo bolj zeleni!

Vir: The Better India

Kako je Srija zastavila ta izdelek? Vse se prične z mletjem arašidovih lupin, nato mešanjem z vodo, da se zmes ukaši, nato oblikovanje, modeliranje v lonce, ki se jih na koncu pusti na prostem, da se posušijo. V manj kot 20 dneh se lahko te posodice v tleh popolnoma razgradijo in postanejo hranila za rastline! Arašidove lupine namreč zadržujejo vlago bolje kot običajne plastične posode, obenem so polne dušika, fosforja in kalcija. Zamisel o teh lončkih je 14-letna Srija dobila, ko je videla, koliko plastike kmetje porabijo za sajenje sadik. Iskala je sprejemljiv zavržen material, ki bi lahko nadomestil plastiko, in najstnica je doma, z lastnimi rokami oblikovala prototip za lonce. Po javni predstavitvi svojega izuma je prejela nekaj nagrad in stopila v stik z inženirji, ki so zanjo izdelali stroj za izdelavo loncev. Zdaj lahko ta stroj proizvede 6.000 bioloških lončkov na mesec in spremeni zapravljen material v nekaj resnično uporabnega.

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja