PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

ZELENI TRENDI: Cvetlični lonci iz arašidovih lupin

shutterstock_1712129335-scaled-e1618330191615

14-letna najstnica Srija je videla težavo in jo odpravila! Izumila je cvetlične lončke z zavrženimi lupinami arašidov, da bi nadomestila plastične lončke in vrečke za enkratno uporabo, ki jih lokalni kmetje običajno uporabljajo za sajenje sadik. Ta organski izdelek ni samo bolj trajnosten, ampak je tudi boljši za okolje, saj je razgradljiv, poln hranljivih snovi in odlično zadržuje vlago. Inovacije, kot je ta, dokazujejo, kako je lahko čistejša in bolj zdrava prihodnost za naš planet mogoča ter, kako na vsakem koraku obstaja možnost ali priložnost, da postajamo bolj zeleni!

Vir: The Better India

Kako je Srija zastavila ta izdelek? Vse se prične z mletjem arašidovih lupin, nato mešanjem z vodo, da se zmes ukaši, nato oblikovanje, modeliranje v lonce, ki se jih na koncu pusti na prostem, da se posušijo. V manj kot 20 dneh se lahko te posodice v tleh popolnoma razgradijo in postanejo hranila za rastline! Arašidove lupine namreč zadržujejo vlago bolje kot običajne plastične posode, obenem so polne dušika, fosforja in kalcija. Zamisel o teh lončkih je 14-letna Srija dobila, ko je videla, koliko plastike kmetje porabijo za sajenje sadik. Iskala je sprejemljiv zavržen material, ki bi lahko nadomestil plastiko, in najstnica je doma, z lastnimi rokami oblikovala prototip za lonce. Po javni predstavitvi svojega izuma je prejela nekaj nagrad in stopila v stik z inženirji, ki so zanjo izdelali stroj za izdelavo loncev. Zdaj lahko ta stroj proizvede 6.000 bioloških lončkov na mesec in spremeni zapravljen material v nekaj resnično uporabnega.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.