ZELENI TRENDI: Cvetlični lonci iz arašidovih lupin

Aktualno, Prispevki

📅 21.08.2023

14-letna najstnica Srija je videla težavo in jo odpravila! Izumila je cvetlične lončke z zavrženimi lupinami arašidov, da bi nadomestila plastične lončke in vrečke za enkratno uporabo, ki jih lokalni kmetje običajno uporabljajo za sajenje sadik. Ta organski izdelek ni samo bolj trajnosten, ampak je tudi boljši za okolje, saj je razgradljiv, poln hranljivih snovi in odlično zadržuje vlago. Inovacije, kot je ta, dokazujejo, kako je lahko čistejša in bolj zdrava prihodnost za naš planet mogoča ter, kako na vsakem koraku obstaja možnost ali priložnost, da postajamo bolj zeleni!

Vir: The Better India

Kako je Srija zastavila ta izdelek? Vse se prične z mletjem arašidovih lupin, nato mešanjem z vodo, da se zmes ukaši, nato oblikovanje, modeliranje v lonce, ki se jih na koncu pusti na prostem, da se posušijo. V manj kot 20 dneh se lahko te posodice v tleh popolnoma razgradijo in postanejo hranila za rastline! Arašidove lupine namreč zadržujejo vlago bolje kot običajne plastične posode, obenem so polne dušika, fosforja in kalcija. Zamisel o teh lončkih je 14-letna Srija dobila, ko je videla, koliko plastike kmetje porabijo za sajenje sadik. Iskala je sprejemljiv zavržen material, ki bi lahko nadomestil plastiko, in najstnica je doma, z lastnimi rokami oblikovala prototip za lonce. Po javni predstavitvi svojega izuma je prejela nekaj nagrad in stopila v stik z inženirji, ki so zanjo izdelali stroj za izdelavo loncev. Zdaj lahko ta stroj proizvede 6.000 bioloških lončkov na mesec in spremeni zapravljen material v nekaj resnično uporabnega.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.