ZELENI TRENDI: Cvetlični lonci iz arašidovih lupin

Aktualno, Prispevki

📅 21.08.2023

14-letna najstnica Srija je videla težavo in jo odpravila! Izumila je cvetlične lončke z zavrženimi lupinami arašidov, da bi nadomestila plastične lončke in vrečke za enkratno uporabo, ki jih lokalni kmetje običajno uporabljajo za sajenje sadik. Ta organski izdelek ni samo bolj trajnosten, ampak je tudi boljši za okolje, saj je razgradljiv, poln hranljivih snovi in odlično zadržuje vlago. Inovacije, kot je ta, dokazujejo, kako je lahko čistejša in bolj zdrava prihodnost za naš planet mogoča ter, kako na vsakem koraku obstaja možnost ali priložnost, da postajamo bolj zeleni!

Vir: The Better India

Kako je Srija zastavila ta izdelek? Vse se prične z mletjem arašidovih lupin, nato mešanjem z vodo, da se zmes ukaši, nato oblikovanje, modeliranje v lonce, ki se jih na koncu pusti na prostem, da se posušijo. V manj kot 20 dneh se lahko te posodice v tleh popolnoma razgradijo in postanejo hranila za rastline! Arašidove lupine namreč zadržujejo vlago bolje kot običajne plastične posode, obenem so polne dušika, fosforja in kalcija. Zamisel o teh lončkih je 14-letna Srija dobila, ko je videla, koliko plastike kmetje porabijo za sajenje sadik. Iskala je sprejemljiv zavržen material, ki bi lahko nadomestil plastiko, in najstnica je doma, z lastnimi rokami oblikovala prototip za lonce. Po javni predstavitvi svojega izuma je prejela nekaj nagrad in stopila v stik z inženirji, ki so zanjo izdelali stroj za izdelavo loncev. Zdaj lahko ta stroj proizvede 6.000 bioloških lončkov na mesec in spremeni zapravljen material v nekaj resnično uporabnega.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja