PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Websi: Slavila je Agencija 101

websi

Websi: Slavila je Agencija 101

Na festivalu inovativnih digitalnih komunikacij Websi 2022 so razglasili najbolj odmevne digitalne komunikacijske projekte leta. Najpomembnejšo nagrado, ki vsako leto pripade najboljši agenciji leta na trgu je prejela Agencija 101, najboljši projekt leta pa je Merkurjeva komunikacija ob črnem petku.

Vir fotografije: Websi, Rok Mlinar

Dino Zupančič, direktor agencije 101 ob tem pravi:

“Digitalizacija je že vrsto let del našega vsakdana, zelo nas veseli, da v poslovni procesih in komuniciranju naših podjetih digitalizacija ni več novost, ampak redna praksa, ki prinaša spremembe procesov na vseh ravneh. Živimo v svetu v katerem digitalnega ne moremo več na silo ločiti od analognega, zato so tovrstna priznanja kot je Websi med najbolj pomembnimi usmerjevalci razvoja komunikacijske industrije in digitalizacije poslovnega okolja.”

Agencija 101 je naziv agencije leta na festivalu Websi osvojila že 3. leto, kar jo uvršča med največkrat nagrajene agencije na tekmovanju. Agencija se je podpisala tudi pod izvedbo najboljšega projekta leta, Merkurjeve komunikacije ob črnem petku. V projektu so z prepletom digitalnih orodij izkoristili prodajni potencial “črnega petka”, žirija pa je še posebej izpostavila dejstvo, da je v oglasih v vlogi Merkurjevega svetovalca za Črni petek blestel eden najboljših slovenskih komikov Sašo Stare. 

Youtube link do oglasa: https://www.youtube.com/watch?v=JpZWcSKr69g 

“Oglaševalske vsebine na digitalnih kanalih vsak dan tekmujejo z nešteto objavami in sporočili vplivnežev, zvezdnikov in drugih, ki jim ljudje radi sledijo. Zato je za učinkovito digitalno komuniciranje nujna dobra mešanica ustvarjalnosti, iznajdljivosti in taktike. « pravi Uroš Svenšek, vodja digitala na Agenciji 101.

Poleg zgoraj navedenih projektov je agencija prejela zlati priznanji tudi za projekt Glavni proti jutru za naročnika Burek Olimpija v katerem so dobitnikom Michelinovih zvezdic ob podelitvi dostavili bureke s sporočilom: “Vi ste glavni cez dan, mi pa proti jutru” in za projekt Navijaški chatbot za naročnika Mastercard

Ob podelitvi Michelinovih zvezdic leta 2021 so v Agenciji leta poskrbeli za spletni hit s kampanjo za Burek Olimpija.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.