Websi: Slavila je Agencija 101

Aktualno, Prispevki

📅 04.10.2022

Websi: Slavila je Agencija 101

Na festivalu inovativnih digitalnih komunikacij Websi 2022 so razglasili najbolj odmevne digitalne komunikacijske projekte leta. Najpomembnejšo nagrado, ki vsako leto pripade najboljši agenciji leta na trgu je prejela Agencija 101, najboljši projekt leta pa je Merkurjeva komunikacija ob črnem petku.

Vir fotografije: Websi, Rok Mlinar

Dino Zupančič, direktor agencije 101 ob tem pravi:

“Digitalizacija je že vrsto let del našega vsakdana, zelo nas veseli, da v poslovni procesih in komuniciranju naših podjetih digitalizacija ni več novost, ampak redna praksa, ki prinaša spremembe procesov na vseh ravneh. Živimo v svetu v katerem digitalnega ne moremo več na silo ločiti od analognega, zato so tovrstna priznanja kot je Websi med najbolj pomembnimi usmerjevalci razvoja komunikacijske industrije in digitalizacije poslovnega okolja.”

Agencija 101 je naziv agencije leta na festivalu Websi osvojila že 3. leto, kar jo uvršča med največkrat nagrajene agencije na tekmovanju. Agencija se je podpisala tudi pod izvedbo najboljšega projekta leta, Merkurjeve komunikacije ob črnem petku. V projektu so z prepletom digitalnih orodij izkoristili prodajni potencial “črnega petka”, žirija pa je še posebej izpostavila dejstvo, da je v oglasih v vlogi Merkurjevega svetovalca za Črni petek blestel eden najboljših slovenskih komikov Sašo Stare. 

Youtube link do oglasa: https://www.youtube.com/watch?v=JpZWcSKr69g 

“Oglaševalske vsebine na digitalnih kanalih vsak dan tekmujejo z nešteto objavami in sporočili vplivnežev, zvezdnikov in drugih, ki jim ljudje radi sledijo. Zato je za učinkovito digitalno komuniciranje nujna dobra mešanica ustvarjalnosti, iznajdljivosti in taktike. « pravi Uroš Svenšek, vodja digitala na Agenciji 101.

Poleg zgoraj navedenih projektov je agencija prejela zlati priznanji tudi za projekt Glavni proti jutru za naročnika Burek Olimpija v katerem so dobitnikom Michelinovih zvezdic ob podelitvi dostavili bureke s sporočilom: “Vi ste glavni cez dan, mi pa proti jutru” in za projekt Navijaški chatbot za naročnika Mastercard

Ob podelitvi Michelinovih zvezdic leta 2021 so v Agenciji leta poskrbeli za spletni hit s kampanjo za Burek Olimpija.

Ostali prispevki

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja