PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

V vrtincu nepredvidljivosti

DSC06373

Zadnjih nekaj let je pokazalo in potrdilo, da je nepredvidljivost neizbežna, zato morajo biti organizacije tako s poslovnega kot komunikacijskega vidika pripravljene na potencialne krizne situacije. Programski odbor Slovenske konference o odnosih z javnostmi (SKOJ) je zato za rdečo nit letošnjega – že petindvajsetega – dogodka izbral prav nepredvidljivost.

»Nepredvidljivosti se v življenju ne moremo izogniti. Pravzaprav je nepredvidljivosti mnogo več kot gotovosti. Voltaire je razmerje opisal s slavnimi besedami, da je nepredvidljivost neudobna, a je gotovost absurdna. Nepredvidljivost nas vedno znova udari, ko najmanj pričakujemo. S svetlobno hitrim razvojem tehnologije in geopolitičnimi spremembami zadnjih let vrtinec nepredvidljivosti postaja le še močnejši. Zato je zelo pomembna vloga ljudi, ki nepredvidljivim dogodkom dajejo okvir. V njih najdejo pomen. Ja, lahko bi jim rekli tudi filozofi, a jaz imam v mislih komunikatorje, ki iz nepovezanega gradimo dosledno in smiselno celoto,« je povedal Blaž Ferenc, vodja programskega odbora 25. SKOJ in direktor korporativnih komunikacij pri A1 Slovenija & A1 Srbija.

Edina stalnica so spremembe

Na 25. SKOJ-u bodo govorili številni domači in tudi govorci iz zasebnega in javnega sektorja, med drugim tudi dr. Ansgar Zerfass, profesor in predstojnik oddelka za strateško komuniciranje na Inštitutu za komunikacijske in medijske študije Univerze v Leipzigu. »Nepredstavljivo se v današnjem svetu pogosto zgodi. To izziv za strokovnjake za odnose z javnostmi pri njihovem vsakodnevnem delu. Ponuja pa tudi veliko priložnosti za svetovanje najvišjemu vodstvu, da razširi svoj vpliv,« je o nepredvidljivosti povedal dr. Zerfass.

Laura Smrekar, partnerica v Competu, bo s Tilnom Sotlerjem, izvršnim direktorjem Dewesofta, in Clemensom Bruggerjem, direktorjem Wolta, sogovornikoma iz dveh uspešnih a hkrati organizacijsko in kulturno zelo različnih podjetij, govorila o tem, kako se identiteta delodajalca odraža v času krize in sprememb: »Pogledali bomo, kako podjetja z močno avtentično kulturo učinkovito obvladujejo spremembe ter ves čas ohranjajo tudi svoje jedro ter kako različne spremembe vplivajo na ljudi, njeno interno organizacijo in komunikacijo,« je povedala Smrekar.

O soočanju s krizo z ženske perspektive – kot kažejo raziskave, bi naj bile ženske boljše komunikatorke kot moški, predvsem zaradi boljše sposobnosti povezovanja z drugimi, motiviranja in krepitve timov – bodo govorile Mateja Malnar Štembal, partnerica za korporativne zadeve v Roche Slovenija in podpredsednica Združenja ONA VE, mag. Marta Kos, svetovalka podjetjem in mednarodnim organizacijam, voditeljica treningov in coachingov ter predsednica Združenja ONA VE in dr. Alenka Jelen, izredna profesorica na Univerzi v Stirlingu in Univerzi v Ljubljani. »Nepredvidljivost dojemam kot velike priložnosti, v katerih se lahko ljudje izjemno izkažemo. Ne glede na to, da ljudje težimo k harmoniji, se mi zdi, da nas lahko preveč harmonije uspava. V nepredvidljivih situacijah pa moramo biti iznajdljivi in fokusirani, drugače rešitev ni možno najti. To pa po mojem mnenju ni možno brez vrednot ter optimistične miselnosti,« je povedala mag. Kos.

Maja Kalan, vodja korporativnega komuniciranja v Ljubljanskih mlekarnah in članica programskega odbora SKOJ, pa se bo o obvladovanju nepredvidljivih situacij pogovarjala z avtorjem naj knjige leta 2022 – Življenje v sivi coni – zdravnikom Davidom Zupančičem.

V Portorož se vračajo tudi nagrade

Na konferenci bodo podeljene tudi nagrade Prizma, ki jih Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi, in Primus, nagrada za komunikacijsko odličnost managerjev in managerk , ki ga PRSS podeljuje v sodelovanju z Združenjem manager.

»SKOJ vedno znova dokazuje, da je osrednja konferenca za komunikatorje. Leto za letom privablja več kot 230 udeležencev iz Slovenije in tujine, ki konferenco razumejo kot mesto združenih trendov na področju odnosov z javnostmi in zbranih idej domačih ter tujih predavateljev. Tudi letos programski odbor stremi k temu, da ponudimo bogato vsebino, zanimive sogovorce in pester spremljevalni program,« je povedala Tina Cipot, predsednica PRSS in vodja korporativnega komuniciranja v Lidl Slovenija.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.