PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

TRENDI

284253287_2909731612506559_5478975501747715080_n

Klop iz pnevmatik in zavrženih kablov

Predstavljamo klop Cabels, zasnovano za razstavo Rossane Orlandi Gentle touch of re-waste. Klop Cables je rezultat iskanja idej, kjer zavrženi materiali dobijo drugo priložnost in novo življenje tako, da jih preprosto sestavite na nepričakovan, unikaten, domiselen način in ustvarite čudovit nov predmet, ki služi svojemu novemu namenu, z novo uporabniško pa tudi čustveno izkušnjo. Na junijskem Tednu oblikovanja v Milanu je s tem izdelkom navdušila naša cenjena oblikovalka, Nika Zupanc.

Cables je zasnovana kot klop na prostem, izdelana je iz dveh pnevmatik za tovorna vozila in niza zavrženih računalniških kablov ter hidravličnih cevi, ki v svoji barviti paleti dajo končni pečat ustvarjalne dovršenosti, estetike in uživanja ob posedanju na njej. Izkazuje, kako se lahko zavrženi in ne več uporabni kosi zvrnejo v nove metode in pristope pri oblikovanju tako vsakdanjega in banalnega izdelka. Ponovna uporaba odpadnega materiala v tej zgodbi pa obenem obravnava bistvo našega možnega sodobnega prispevka k bolj odgovorni in zeleni družbi. Takšni in podobni izdelki so več kot aktualni trend v industriji oblikovanja, v kateri se včasih zdi, da je bilo že vse nekako iznajdeno ali ustvarjano. Pa vendarle, invencija novih oblik na osnovi ponovne uporabe odpadkov lahko dokazuje, kako človeška kreativa nikoli ne usahne in lahko vsakič znova pusti nov pečat ali odpre novo zgodbo (znamke).

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.