PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

TRENDI: Nostalgija se vrača – v glamurju

2

Kaj napovedujejo aktualni trendi v svetu znamčenja?

Trendi so vsekakor vedno in najprej refleksija akcij in reakcij glede na trenutni čas. Kljub vsem izzivom in post-covid izlivom, ljudje vselej hrepenijo po čistoti, avtentičnosti, preglednosti, poštenosti. Pobegi, iskanje veselja, brezplačnih nasmehov in interakcij … vse to ustvarja izkušnje sedanjosti in introjekcije v pretekle ter prihodnje odnose. Ko svoj pečat ali sledi pušča tudi aktualna globalna politika, preobremenjena z geostrateškimi kovčki, je ustvarjanje aktualnih in bodočih vizij osredotočeno na nove definicije pobegov, iskanja veselja, brezplačnih nasmehov … Tako se krog sklene in vrti dalje. Vprašanje je, če nam vrtiljak brez čelade zmeraj paše. A to je že druga diskusija in refleksija.

Ena stvar je gotova. Vselej je prikazovanje znamke zvrnjeno na prikaz vrednot, ki jih reflektira. Vrnitev v preteklost in nostalgija je eden od trendov (varnega pristajanja), ki izstopa kot način poustvarjanja vrednot – v okoliščinah aktualne kaotične in svetovne preobremenjenosti. Nostalgija ponuja poti za raziskovanje in doživljanje izkušenj. S kančkom glamurja pa odpre tisti hoteni romantični ogled novega časa skozi rožnata očala.

Ta preverjeni trend vzpostavlja takojšnjo povezavo s potrošnikom tako, da izkustvene vplive takoj razume, kar je še posebej dobrodošlo v vse bolj razdeljenem svetu. Iskanje tolažbe v preproščini in domačnosti (pol)preteklih obdobij, odnosov, četudi so kdaj boleli ali celo bili mukotrpni, je vselej dobrodošlo. Popeljati se nazaj, v drugi čas, se nemalokrat izkaže kot dobra tolažba, ki vnaša optimizem in upanje. In varnost. Da ne bomo gledali na varnost samo v klasičnem, ITjevske smislu.

Pisavo po navdihu 70. let prejšnjega stoletja so uporabili pri oblikovanju embalaže. Avtor TikaDesign
Blagovna znamka škatlice za vžigalice v stilu 50-ih prejšnjega stoletja pričara hollywoodski glamur. Avtor HAUS HAUS/Instagram
Zaradi tega dizajna, ki so ga navdihnila zgodnja leta v začetku prejšnjega stoletja, gledalci sanjarijo o dneh pred tehnologijo. Avtor: Agi Amri
Ta zasnova embalaže je v klasičnem slogu 70. let prejšnjega stoletja, ki pri prezentaciji blagovne znamke pa uporablja značilne barve, kot sta rjava in žetvena zlata. Avtor: Kamila Oblakova

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.