TRENDI: Nostalgija se vrača – v glamurju

Aktualno, Prispevki

📅 08.11.2023

Kaj napovedujejo aktualni trendi v svetu znamčenja?

Trendi so vsekakor vedno in najprej refleksija akcij in reakcij glede na trenutni čas. Kljub vsem izzivom in post-covid izlivom, ljudje vselej hrepenijo po čistoti, avtentičnosti, preglednosti, poštenosti. Pobegi, iskanje veselja, brezplačnih nasmehov in interakcij … vse to ustvarja izkušnje sedanjosti in introjekcije v pretekle ter prihodnje odnose. Ko svoj pečat ali sledi pušča tudi aktualna globalna politika, preobremenjena z geostrateškimi kovčki, je ustvarjanje aktualnih in bodočih vizij osredotočeno na nove definicije pobegov, iskanja veselja, brezplačnih nasmehov … Tako se krog sklene in vrti dalje. Vprašanje je, če nam vrtiljak brez čelade zmeraj paše. A to je že druga diskusija in refleksija.

Ena stvar je gotova. Vselej je prikazovanje znamke zvrnjeno na prikaz vrednot, ki jih reflektira. Vrnitev v preteklost in nostalgija je eden od trendov (varnega pristajanja), ki izstopa kot način poustvarjanja vrednot – v okoliščinah aktualne kaotične in svetovne preobremenjenosti. Nostalgija ponuja poti za raziskovanje in doživljanje izkušenj. S kančkom glamurja pa odpre tisti hoteni romantični ogled novega časa skozi rožnata očala.

Ta preverjeni trend vzpostavlja takojšnjo povezavo s potrošnikom tako, da izkustvene vplive takoj razume, kar je še posebej dobrodošlo v vse bolj razdeljenem svetu. Iskanje tolažbe v preproščini in domačnosti (pol)preteklih obdobij, odnosov, četudi so kdaj boleli ali celo bili mukotrpni, je vselej dobrodošlo. Popeljati se nazaj, v drugi čas, se nemalokrat izkaže kot dobra tolažba, ki vnaša optimizem in upanje. In varnost. Da ne bomo gledali na varnost samo v klasičnem, ITjevske smislu.

Pisavo po navdihu 70. let prejšnjega stoletja so uporabili pri oblikovanju embalaže. Avtor TikaDesign
Blagovna znamka škatlice za vžigalice v stilu 50-ih prejšnjega stoletja pričara hollywoodski glamur. Avtor HAUS HAUS/Instagram
Zaradi tega dizajna, ki so ga navdihnila zgodnja leta v začetku prejšnjega stoletja, gledalci sanjarijo o dneh pred tehnologijo. Avtor: Agi Amri
Ta zasnova embalaže je v klasičnem slogu 70. let prejšnjega stoletja, ki pri prezentaciji blagovne znamke pa uporablja značilne barve, kot sta rjava in žetvena zlata. Avtor: Kamila Oblakova

Ostali prispevki

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja