PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Trendi: električno vs. neelektrično

električno

Trendi se vseskozi spreminjajo, v zadnjem desetletju so največkrat povezani z odgovorno uporabo in odnosom do okolja, planeta.

Gremo na električno, kjer lahko, je ena zapoved, ko v nenehnem iskanju iščemo kar najboljše, domiselne načine pri ustvarjanju elektrike, zlasti kot posledica dela nečesa drugega, prav tako koristnega (npr. zakaj ne bi vozili kolesa in ob tem proizvajali električno energijo). Ena zadnjih invencij je plesišče, ki lahko proizvaja elektriko: pod na plesišču so skonstruirali v več talnih ploščic, ki na osnovi intenzitete plesnih korakov hkrati proizvajajo glasbo in osvetlitev. Ta izjemno nova tehnologija sicer ne proizvede toliko dodatne energije, da bi z njo uspela oskrbeti večje mesto, lahko pa je odlična alternativa pri množični porabi na glasbenih festivalih in v klubih. Kam bolje kot s plesnimi koraki ustvarjati gorivo za nadaljnje plesne korake? Ste pripravljeni zaplesati svojo pot do bolj trajnostne prihodnosti? Smo. Seveda, ko se tudi festivali in večji dogodki spet odprejo, ne pozabimo pripomniti.

Na drugi strani se vse bolj širijo tudi zapovedi, ki spodbujajo k smiselni omejitvi in porabi električne energije. Ste vedeli, da lahko osvetlimo ulice brez uporabe elektrike? Posamezne mestne strukture so lahko odslej pokrite z majhnimi prizmami, ki odsevajo žaromete avtomobilov, ki gredo mimo, da osvetlijo cesto. To odpravlja nepotrebno porabo energije in pomaga zmanjšati svetlobno onesnaženje. Svetle ulične luči zapravijo tone energije, ko ni nikogar, zato so takšne rešitve pomembnejše kot kdaj koli prej. Idejno rešitev so zasnovali v Studio Roosegaarde  (Nizozemska).

električno

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.