📅 26.09.2022

TikTalk epizode

DD Studios in beglobal agency (sedaj bold.group) v sodelovanju z ALUMNI Ekonomske fakultete predstavljajo in nadaljujejo TikTalk, serijo dogodkov, skozi katere se poglabljajo v trenutno najbolj popularno in najhitrejše rastoče družbeno omrežje TikTok. Skozi različne epizode delijo znanje z različnimi strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni. 

Po izjemnem odzivu prvih epizod iz serije dogodkov TikTalk, se obeta (kmalu) naslednja.  Zato stay tuned.

Do takrat pa na kratko oplazimo, kaj vse smo lahko izvedeli v preteklih epizodah. Ekipa je po vzoru svetovno znanih oddaj dveh podjetnikov – Garyja Vaynerchucka in Joe Rogana v prijetnem vzdušju studia na Ekonomski fakulteti odkrito govorila o izzivih, s katerimi se znamke soočajo na TikToku.

Pogovor je vodil Domen Rozman, direktor agencije DD studios, in Aljaž Peklaj, partner v agenciji bold.group, ter Nik Schwarzmann, vodja inovacij v agenciji DD studios. Vsi so zelo odkrito govorili o tem, kako se lotiti vstopa na trenutno najbolj popularno družbeno omrežje, na kaj je potrebno paziti in kako prilagoditi komunikacijo.

Epizode predstavljajo kvalitetno teorijo in izobraževanje, npr. katere metrike je ključno spremljati, kako smiselno ustvariti organske objave (“don`t make ads, make TikToks”). Ob tem pa se dopolnjujejo s konkretnimi primeri iz prakse svetovno znanih znamk, ki so postavile nove trende komunikacije, npr.: Red Bull, Doulingo, RyanAir ter druge. Gostili so tudi več slovenskih in tujih predstavnikov znamk, ki so delili izkušnje, kako so se ob vstopu na TikTok sami soočali z izzivi, ter delili nasvete za pravilno komunikacijo znamke.

Vsem, ki razmišljajo o vstopu znamke na TikTok, so med samim dogodkom tudi odgovarjali na vprašanja in po njihovih izkušnjah predlagali način komunikacije.

O organizatorjih

DD Studios je vodilna slovenska agencija za TikTok, ki jo sestavlja skupina mladih kreativcev z močno zapuščino blagovne znamke Dunking Devils. Njihov nastop se od ostalih razlikuje po celostnem pristopu, ki vključuje vodenje profilov, ponujanje in upravljanje TikTok vplivnežev, ustvarjanje trendov in kampanj. V portfelju njuhoviih naročnikov najdemo blagovne znamke, kot so Leone, Dormeo, Citypark, Škoda Slovenija in ostale.

Bold.group je full-service digitalna agencija z močnim poudarkom na vsebinskem in performance marketingu, ki jo trenutno sestavlja 15 specialistov za digitalni marketing. Zaupajo ji naročniki s širše Adriatic in evropske regije, oglašujejo pa že v več kot 20 državah. V zadnjem letu sta skupaj s sestrskim podjetjem AM Agencija (sedaj skupaj bold.group) postala kreativna in digitalna agencija za podjetji Merkur Zavarovalnica in Big Partner (JBL, Beko, Harman Kardon, itd.), sicer pa v njihovem portfelju najdemo več kot 80 rednih naročnikov.

Partner dogodka je Alumni Ekonomske fakultete v Ljubljani.

Ostale kolumne

KOLUMNA: ČAROBNOST SE SKRIVA V DRZNOSTI IN VZTRAJNOSTI

KOLUMNA: ČAROBNOST SE SKRIVA V DRZNOSTI IN VZTRAJNOSTI

Vsak človek ima možnost, da se spremeni, in sicer s pomočjo spremembe lastne perspektive na dogajanje. Predstavljajte si ulico podnevi. Sedaj pa si jo predstavljajte ponoči. Ista ulica je čez dan nestrašljiva, ponoči pa grozljiva in čutimo utripanje srca v grlu. Perspektiva je vse in nanjo lahko vplivamo, potem pa nadaljujmo drzno in vztrajno.

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

V prazničnem času ljudje še bolj na stežaj, kot ponavadi, odpremo svoje denarnice. Zato jih v upanju – da jih bomo odprli pri njih – na stežaj odprejo tudi trgovci. In s čarobnimi zgodbami, ki se človeka dotaknejo, zaigrajo na čustvene note nas kupcev.

KOLUMNA: MOŽGANI IŠČEJO VZORCE, KI JASNO MOTIVIRAJO

KOLUMNA: MOŽGANI IŠČEJO VZORCE, KI JASNO MOTIVIRAJO

Oblikovanje sporočil je v kraljestvu tržnega komuniciranja postalo znanost. Znanost, ki vpliva na oblikovanje in uspeh vseh različic znamk, ki smo si jih domislili. Nevroznanost je na tem področju vstopila v našo glavo in zemljevid naših možganov postaja čedalje bolj razkrit.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja