📅 26.09.2022

TikTalk epizode

DD Studios in beglobal agency (sedaj bold.group) v sodelovanju z ALUMNI Ekonomske fakultete predstavljajo in nadaljujejo TikTalk, serijo dogodkov, skozi katere se poglabljajo v trenutno najbolj popularno in najhitrejše rastoče družbeno omrežje TikTok. Skozi različne epizode delijo znanje z različnimi strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni. 

Po izjemnem odzivu prvih epizod iz serije dogodkov TikTalk, se obeta (kmalu) naslednja.  Zato stay tuned.

Do takrat pa na kratko oplazimo, kaj vse smo lahko izvedeli v preteklih epizodah. Ekipa je po vzoru svetovno znanih oddaj dveh podjetnikov – Garyja Vaynerchucka in Joe Rogana v prijetnem vzdušju studia na Ekonomski fakulteti odkrito govorila o izzivih, s katerimi se znamke soočajo na TikToku.

Pogovor je vodil Domen Rozman, direktor agencije DD studios, in Aljaž Peklaj, partner v agenciji bold.group, ter Nik Schwarzmann, vodja inovacij v agenciji DD studios. Vsi so zelo odkrito govorili o tem, kako se lotiti vstopa na trenutno najbolj popularno družbeno omrežje, na kaj je potrebno paziti in kako prilagoditi komunikacijo.

Epizode predstavljajo kvalitetno teorijo in izobraževanje, npr. katere metrike je ključno spremljati, kako smiselno ustvariti organske objave (“don`t make ads, make TikToks”). Ob tem pa se dopolnjujejo s konkretnimi primeri iz prakse svetovno znanih znamk, ki so postavile nove trende komunikacije, npr.: Red Bull, Doulingo, RyanAir ter druge. Gostili so tudi več slovenskih in tujih predstavnikov znamk, ki so delili izkušnje, kako so se ob vstopu na TikTok sami soočali z izzivi, ter delili nasvete za pravilno komunikacijo znamke.

Vsem, ki razmišljajo o vstopu znamke na TikTok, so med samim dogodkom tudi odgovarjali na vprašanja in po njihovih izkušnjah predlagali način komunikacije.

O organizatorjih

DD Studios je vodilna slovenska agencija za TikTok, ki jo sestavlja skupina mladih kreativcev z močno zapuščino blagovne znamke Dunking Devils. Njihov nastop se od ostalih razlikuje po celostnem pristopu, ki vključuje vodenje profilov, ponujanje in upravljanje TikTok vplivnežev, ustvarjanje trendov in kampanj. V portfelju njuhoviih naročnikov najdemo blagovne znamke, kot so Leone, Dormeo, Citypark, Škoda Slovenija in ostale.

Bold.group je full-service digitalna agencija z močnim poudarkom na vsebinskem in performance marketingu, ki jo trenutno sestavlja 15 specialistov za digitalni marketing. Zaupajo ji naročniki s širše Adriatic in evropske regije, oglašujejo pa že v več kot 20 državah. V zadnjem letu sta skupaj s sestrskim podjetjem AM Agencija (sedaj skupaj bold.group) postala kreativna in digitalna agencija za podjetji Merkur Zavarovalnica in Big Partner (JBL, Beko, Harman Kardon, itd.), sicer pa v njihovem portfelju najdemo več kot 80 rednih naročnikov.

Partner dogodka je Alumni Ekonomske fakultete v Ljubljani.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

Si predstavljate, da možgane razumemo do te mere, da bi svoje potrošnike in druge deležnike lahko prepričali, da se odločijo za nakup našega izdelka, podprejo našo idejo? O, ja, si, vem, da si in verjamem, da se je na obraz prikradel nasmešek.

KOLUMNA: Kje se ustaviti? Ali pričeti? Nevroznamčenje, odgovornost. V tem sosledju najprej.

KOLUMNA: Kje se ustaviti? Ali pričeti? Nevroznamčenje, odgovornost. V tem sosledju najprej.

Podjetja želijo čim več prodati, posledično seveda temu sledi oglaševanje, odnosi z javnostmi, strateško komuniciranje … Iščemo načine, da izdelke in storitve, ki jih predstavljamo, prikažemo v najboljši možni luči. Iščemo načine, da bi bolje razumeli potrošnika, seveda z namenom, da bo v množici vsega, kar je na voljo na trgovskih policah, izbral prav našega oz. naročnikovega. Iščemo načine, da bi, z namenom večanja dobička, ugotovili, na kakšen način in kje nagovoriti določeno tarčno skupino. Kje je meja dopustnosti in legitimnosti?

KOLUMNA: Umetna inteligenca – sovražnik ali zaveznik?

KOLUMNA: Umetna inteligenca – sovražnik ali zaveznik?

Danes imamo tako na voljo verjetno že na tisoče orodij, ki podpirajo umetno inteligenco in nam olajšajo delo. Seveda smo bili marketingaši tisti prvi, ki smo ta orodja posvojili in si z njimi pomagali pri ustvarjanju raznih scenarijev za snemanja, besedil za družbena omrežja, oblikovanju prvih idej za kreativne kampanje in celo za oblikovanje prezentacij. Z zagotovostjo pa lahko rečemo, da so se dobro uveljavila tudi v ostalih industrijah. Obenem je Open AI jezik prodrl tudi v marksikatero že obstoječo orodje, da bi še pospešil določene koristne ali dobrodošle procese.

Ravno zaradi hitrega razvoja umetne inteligence se je marsikomu porodilo vprašanje: »Ali bo umetna inteligenca nadomestila moje delovno mesto?«. Seveda…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja