SUPERBRANDS SLOVENIJA, TRETJI DEL

Aktualno, Prispevki

Znamke se zavedajo vrednosti in prednosti ocenjevalnega programa Superbrands, ki vsako leto prispeva k ohranjanju neodvisne drže in ugledne avtoritete na področju znamčenja.
📅 23.07.2021

Znamke se zavedajo vrednosti in prednosti ocenjevalnega programa Superbrands, ki vsako leto prispeva k ohranjanju neodvisne drže in ugledne avtoritete na področju znamčenja. Ključna pri tem je dobro zastavljena in premišljena metodologija merjenja. Superbrands Slovenija tu partnersko sodeluje z raziskovalno agencijo Ipsos Slovenija, ki s svojo strokovnostjo zagotavlja, da je raziskava kvalitetno izvedena na osnovi spontanega priklica in na reprezentativnem vzorcu Republike Slovenije.

Potrošniki v raziskavi Ipsos odgovarjajo na pet ključnih vprašanj: (1) Navedite tri znamke, ki vam kot prve pridejo na misel; (2) Navedite tri znamke, ki se vam zdijo edinstvene; (3) Katerim trem znamkam najbolj zaupate; (4) Katere tri znamke najbolj ustrezajo vašim potrebam, (5) Naštejte tri znamke, s katerimi se vi osebno lahko identificirate.

Pri odgovorih na vprašanja se je v meritvi Superbrands 2020 med prvih 20 najpogosteje navedenih znamk uvrstilo kar 7 domačih (slovenskih) blagovnih znamk, v meritvi Superbrands 2021 pa se je to število povečalo že na 9 slovenskih znamk. Preteklo covid leto je, kot smo lahko v nadaljevanju iz podanih odgovorov izluščili, nedvomno vplivalo na perepcijo v glavah potrošnikov, ki je reflektirala povečano vračanje k domačim, tradicionalnim, preverjenim znamkam. Druga (ne tako presenetljiva) zanimivost je v številu navedenih trgovcev, namreč kar pet trgovcev se je uvrstilo v seznam prvih 20 znamk, ki slovenskemu potrošniku najprej in takoj padejo na misel. 

Med najbolj edinstvenimi znamkami so potrošniki izpostavili različne znamke iz različnih branž. Če bi jih lahko postavili na nek skupni imenovalec, velja izpostaviti, da gre primarno za znamke s premišljenim, unikatnim konceptom zgodbe, kateri težko najdeš kopijo ali posnemovalca.

Pri razgrnitvi vprašanja, katerim znamkam slovenski potrošniki najbolj zaupajo, so prevladovali pretežno enaki odgovori, tako za leto 2020 kot za leto 2021. Bistvena zanimivost oz. razlika, ki jo vseeno velja izpostaviti, je (po)rast zaupanja znamki v branži farmacije. Glede na branžo, pa so slovenskih potrošniki med prvih 20 znamk, ki jim najbolj zaupajo, v približno enakih deležih navedli znamke iz glavnine branž vsakodnevnega življenja: hrana in pijača, trgovci, oblačila, avtomobili, telefonija, tehnika in dom, farmacija.

Ko gre za razgrinjanje znamk, ki najbolje ustrezajo potrošnikovim potrebam, so v ospredju znamke iz branž obutev, telefonija, dom, hrana in pijača.

Pri identifikaciji z znamkami pa so potrošniki primarno navajali znamke z močno sporočilnostjo, vizualno podobo, globalno prepoznavnostjo, v nekaterih odgovorih so prevladovale znamke višjega cenovnega razreda. Posebna zanimivost je, da so potrošniki v raziskavi Superbrands 2021 (v primerjavi s Superbrands 2020) pri odgovoru na to vprašanje na drugo mesto postavili domačo znamko iz branže obutve, takoj za prvim mestom globalne znamke, ki prav tako prihaja iz branže obutve.

Ostali prispevki

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja