PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

337152868_2000542530278544_7481719464581721710_n

Gala podelitev nagrad

Septembra je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2023. Vsem lanskim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

Afrodita, ker ostaja slovenska hiša lepote visokokakovostnih izdelkov.
Alpina, ker zagotavlja popolno izkušnjo gibanja z novo tehnologijo in materiali.
Ana Roš, ki že s tretjo Michelinovo zvezdico potrjuje predanost inovativnemu kulinaričnemu ustvarjanju.
Ariel, ker pralne navade nadgrajuje trajnostno, z mislijo na okolje in dobro uporabniško izkušnjo.
Big Bang, ker ostaja eden najpomembnejših ponudnikov potrošniške elektronike, ki razvija specialne rešitve tudi za mala in srednja podjetja.
Elan, ker ostaja zgledna inovativna slovenska znamka z ugledom tudi na mednarodnem trgu.
Ford, ker s paleto vozil potrjuje izbiro za vsak življenjski slog.
Generali, ker razpira krila levjesrčnih in daje prednosti programu zame.
Gorenje, ker ostaja ena najbolj cenjenih in uveljavljenih slovenskih znamk s tradicijo.
Heineken, ker med svoje najpomembnejše vrednote šteje strast do zadovoljevanja potreb in želja ljudi.
Jaffa, ker širi optimizem in dobro energijo že skoraj pet desetletij.  
JBL, ker neguje strast do zvoka skozi trajnost in inovativnost.
Lenor, ker z dišavami že leta vpliva na čustva in sproža najlepše čustvene spomine.
Leone, ker ostaja vodilni proizvajalec pravljičnega sladoleda in čokolade v regiji.
Lidl, ker z namenom odličnosti in povezanosti odseva doslednost v zadovoljevanju potreb in želja kupca.
Loto Slovenija, ker bistvo vrednot gradi in ohranja na lepoti dobljenega ter še lepšega deljenja.
Mercator, ker ostaja moj, tvoj, vaš, naš sosed z nadaljšo tradicijo v slovenskem prostoru.
Merkur, ker verjame in pozitivno spodbuja, da je vedno lahko še boljše.
  Mlinotest, ker ostaja strasten do pašte.
Nova KBM, ker verjame v zmagovalnime pospeške in navdihuje komitente k zadovoljni ciljni osredotočenosti.
Old Spice, ker prebuja divjo stran in jo uspešno ohranja kot rutino.
Paloma, ker ostaja najboljša prijateljica že 150 let.
Pampers, ker dobrobit otrok in njihovih staršev postavlja na prvo mesto.
Persil, ker gradi na inovacijah in kakovosti, s posluhom za naravo in okolje.
Petrol, ker v ospredje agende energije za življenje postavlja tudi družbeno odgovornost.
Perwol, ker ščiti še tako občutljive tkanine pri pranju.
Silan, ker že vrsto leto postavlja visoke standarde v kategoriji mehčalcev.
SKB, ker ostaja strokovna, razvojna in povezovalna banka.
Zavarovalnica Triglav, ker kot najstarejša slovenska zavarovalnica ostaja odgovorna, enostavna in zanesljiva.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.