📅 13.03.2024

Gala podelitev nagrad

Septembra je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2023. Vsem lanskim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

Afrodita, ker ostaja slovenska hiša lepote visokokakovostnih izdelkov.
Alpina, ker zagotavlja popolno izkušnjo gibanja z novo tehnologijo in materiali.
Ana Roš, ki že s tretjo Michelinovo zvezdico potrjuje predanost inovativnemu kulinaričnemu ustvarjanju.
Ariel, ker pralne navade nadgrajuje trajnostno, z mislijo na okolje in dobro uporabniško izkušnjo.
Big Bang, ker ostaja eden najpomembnejših ponudnikov potrošniške elektronike, ki razvija specialne rešitve tudi za mala in srednja podjetja.
Elan, ker ostaja zgledna inovativna slovenska znamka z ugledom tudi na mednarodnem trgu.
Ford, ker s paleto vozil potrjuje izbiro za vsak življenjski slog.
Generali, ker razpira krila levjesrčnih in daje prednosti programu zame.
Gorenje, ker ostaja ena najbolj cenjenih in uveljavljenih slovenskih znamk s tradicijo.
Heineken, ker med svoje najpomembnejše vrednote šteje strast do zadovoljevanja potreb in želja ljudi.
Jaffa, ker širi optimizem in dobro energijo že skoraj pet desetletij.  
JBL, ker neguje strast do zvoka skozi trajnost in inovativnost.
Lenor, ker z dišavami že leta vpliva na čustva in sproža najlepše čustvene spomine.
Leone, ker ostaja vodilni proizvajalec pravljičnega sladoleda in čokolade v regiji.
Lidl, ker z namenom odličnosti in povezanosti odseva doslednost v zadovoljevanju potreb in želja kupca.
Loto Slovenija, ker bistvo vrednot gradi in ohranja na lepoti dobljenega ter še lepšega deljenja.
Mercator, ker ostaja moj, tvoj, vaš, naš sosed z nadaljšo tradicijo v slovenskem prostoru.
Merkur, ker verjame in pozitivno spodbuja, da je vedno lahko še boljše.
  Mlinotest, ker ostaja strasten do pašte.
Nova KBM, ker verjame v zmagovalnime pospeške in navdihuje komitente k zadovoljni ciljni osredotočenosti.
Old Spice, ker prebuja divjo stran in jo uspešno ohranja kot rutino.
Paloma, ker ostaja najboljša prijateljica že 150 let.
Pampers, ker dobrobit otrok in njihovih staršev postavlja na prvo mesto.
Persil, ker gradi na inovacijah in kakovosti, s posluhom za naravo in okolje.
Petrol, ker v ospredje agende energije za življenje postavlja tudi družbeno odgovornost.
Perwol, ker ščiti še tako občutljive tkanine pri pranju.
Silan, ker že vrsto leto postavlja visoke standarde v kategoriji mehčalcev.
SKB, ker ostaja strokovna, razvojna in povezovalna banka.
Zavarovalnica Triglav, ker kot najstarejša slovenska zavarovalnica ostaja odgovorna, enostavna in zanesljiva.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja