📅 13.03.2024

Gala podelitev nagrad

Septembra je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2023. Vsem lanskim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

Afrodita, ker ostaja slovenska hiša lepote visokokakovostnih izdelkov.
Alpina, ker zagotavlja popolno izkušnjo gibanja z novo tehnologijo in materiali.
Ana Roš, ki že s tretjo Michelinovo zvezdico potrjuje predanost inovativnemu kulinaričnemu ustvarjanju.
Ariel, ker pralne navade nadgrajuje trajnostno, z mislijo na okolje in dobro uporabniško izkušnjo.
Big Bang, ker ostaja eden najpomembnejših ponudnikov potrošniške elektronike, ki razvija specialne rešitve tudi za mala in srednja podjetja.
Elan, ker ostaja zgledna inovativna slovenska znamka z ugledom tudi na mednarodnem trgu.
Ford, ker s paleto vozil potrjuje izbiro za vsak življenjski slog.
Generali, ker razpira krila levjesrčnih in daje prednosti programu zame.
Gorenje, ker ostaja ena najbolj cenjenih in uveljavljenih slovenskih znamk s tradicijo.
Heineken, ker med svoje najpomembnejše vrednote šteje strast do zadovoljevanja potreb in želja ljudi.
Jaffa, ker širi optimizem in dobro energijo že skoraj pet desetletij.  
JBL, ker neguje strast do zvoka skozi trajnost in inovativnost.
Lenor, ker z dišavami že leta vpliva na čustva in sproža najlepše čustvene spomine.
Leone, ker ostaja vodilni proizvajalec pravljičnega sladoleda in čokolade v regiji.
Lidl, ker z namenom odličnosti in povezanosti odseva doslednost v zadovoljevanju potreb in želja kupca.
Loto Slovenija, ker bistvo vrednot gradi in ohranja na lepoti dobljenega ter še lepšega deljenja.
Mercator, ker ostaja moj, tvoj, vaš, naš sosed z nadaljšo tradicijo v slovenskem prostoru.
Merkur, ker verjame in pozitivno spodbuja, da je vedno lahko še boljše.
  Mlinotest, ker ostaja strasten do pašte.
Nova KBM, ker verjame v zmagovalnime pospeške in navdihuje komitente k zadovoljni ciljni osredotočenosti.
Old Spice, ker prebuja divjo stran in jo uspešno ohranja kot rutino.
Paloma, ker ostaja najboljša prijateljica že 150 let.
Pampers, ker dobrobit otrok in njihovih staršev postavlja na prvo mesto.
Persil, ker gradi na inovacijah in kakovosti, s posluhom za naravo in okolje.
Petrol, ker v ospredje agende energije za življenje postavlja tudi družbeno odgovornost.
Perwol, ker ščiti še tako občutljive tkanine pri pranju.
Silan, ker že vrsto leto postavlja visoke standarde v kategoriji mehčalcev.
SKB, ker ostaja strokovna, razvojna in povezovalna banka.
Zavarovalnica Triglav, ker kot najstarejša slovenska zavarovalnica ostaja odgovorna, enostavna in zanesljiva.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja