SUPER NASLOVNICA SUPERBRANDS 2021

Aktualno, Prispevki

Žirijo je najbolj prepričala Leone roza naslovnica.
📅 02.11.2021

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni superbrandi slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2021. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom vključili še žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej – izbrala po njihovem mnenju najboljšo naslovnico.

Po končnem seštevku ocen strokovne žirije (Blaž Kocjančič, Internavti; Matija Kocbek, Pristop; Matjaž Germ, Agencija 101; Tim Luznar, Am Agencija) je plaketo za super naslovnico prejelo podjetje Icom Leone.

Ostali prispevki

TRENDI: Nostalgija se vrača – v glamurju

TRENDI: Nostalgija se vrača – v glamurju

Trendi so vsekakor vedno in najprej refleksija akcij in reakcij glede na trenutni čas. Ta preverjeni trend vzpostavlja takojšnjo povezavo s potrošnikom tako, da izkustvene vplive takoj razume, kar je še posebej dobrodošlo v vse bolj razdeljenem svetu.

GLOBALNE NOVICE

GLOBALNE NOVICE

Jar Platinum Plus – brez sledi kamna, Zalando – portreti nove generacije, Pametno pregibni HONOR Magic5, Huaweijeva igrica Epic Seven – v AppGalery, Waterfront Park – igrive umetniške instalacije

LOKALNE NOVICE

LOKALNE NOVICE

Izbor čudovitih pro-družbeno in pro-okoljskih zgodb.

McCann odprl vrata v Ljubljani

McCann odprl vrata v Ljubljani

Agencija Ginger Communication Hub je sedaj partner McCann za slovenski trg in bo naprej delovala pod blagovno znamko McCann Ljubljana.

Nova agencija je rezultat sinergije med (v svojem razredu) najboljšo svetovno agencijo, regionalnim strokovnim znanjem I&F skupine in drznimi lokalnimi talenti. Kreativnost McCanna je trdno zakoreninjena v strateškem razmišljanju. Agencijska mreža tako položaj podjetij in znamk krepi z idejami, ki pustijo vtis na vseh področjih.

Vsi drugačni, vsi s potenciali

Vsi drugačni, vsi s potenciali

Projekt Vključen svet se osredotoča na vključenost, enakost in raznolikost ter opozarja na težave invalidov, s katerimi se srečujejo pri zaposlovanju in pri izvajanju delovnih obveznosti. Za projektom stoji velika množica ljudi, obraz pa mu dajejo srčni ambasadorji, ki s svojimi zgodbami navdušujejo ter imajo izkušnje s področja zaposlovanja, od samozaposlenih do tistih, ki so imeli pri zaposlitvi srečo, do tistih, ki  so se morali za to precej namučiti.

Znamke bo rešila le kultura

Znamke bo rešila le kultura

Le pomenljivo in pristno čustveno delovanje spodbuja dobro sodelovanje, ki je naprej osnova za pristno in dobro znamčenje. Znamke tudi tržimo in pri tem brez kulture ne gre. Znamke namreč ob tem luščijo kulturo ter njene vrednote in obratno; tudi sama kultura se soustvarja in vse bolj definira znotraj znamkinih ritualov. Proces je dandanes praktično in neizbežno recipročen. Zato je iskanje in ustvarjanje t. i. kulturnih prebojev v že tako zasičenem svetu znamčenja posebna in izzivo polna misija. Če potegnemo črto in iščemo tisti skriti recept za uspeh, nekaj neobhodno velja…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja