PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

GLOBALNE NOVICE

Artboard 9

Jar Platinum Plus – brez sledi kamna

Znamka Jar je že dolgo prisotna, se pa skozi sprotne izboljšave v formuli vseskozi trudi, da sloves tristopenjskega delovanja kapsul dokazano upraviči. Tu ni mišljena že znana promocijska sporočilnost v smislu boja proti zasušeni hrani, brez predhodnega splakovanja, drgnjenja ostankov hrane. To vse že je in zagotavlja. Bistveni element ali lastnost za vse tiste, ki so naveličani belih sledi kamna, je tudi čiščenje in zaščita pomivalnega stroja. Ne samo, da pomita posoda zablešči v vsem svojem siju, s funkcijo soli zagotavlja tudi, da je pomivalni stroj obnovljen in ustrezno negovan (informacija za vse tiste, ki radi zaženejo preventivno pomivanje in izpiranje z dodatkom alkoholnega kisa; z Jar Platinum Plus to ni več potrebno).

Vir: Orbico.

Zalando – portreti nove generacije

Zalando je vnovič povabil pariškega stilista, Edema Dossouja, in fotografa, Justina Frencha, da oblikujeta in posnameta najnovejše člane ustvarjalne skupnosti, ki predstavljajo najnovejše trende za Zalando Designer. Na podlagi vezi, ki so se vzpostavile v Zalandovi zadnji kampanji »Portreti nove generacije«, drugo poglavje »The Way We Move« prikazuje Nicolasa Hucharda, priznanega koreografa in režiserja gibanja, ki usmerja skupino kreativcev in njihovo svobodo izražanja. Ti multidisciplinarni ustvarjalci raziskujejo samoizražanje skozi gibanje v izbranih stilih.

Zalando Designer je izhodišče za luksuzni modni navdih, kjer lahko potrošniki odkrijejo in nakupujejo tako uveljavljene kot nastajajoče blagovne znamke. Poslovni cilj je biti in obstati kot destinacija izbire za novo generacijo luksuznih potrošnikov, ki se z lotevanjem takšnih projektov trudi vnašati svežo, drugačno in navdihujočo uporabniško izkušnjo.

Vir: New Moment za Zalando Slovenija.

Pametno pregibni HONOR Magic Vs

V Barceloni na sejmu MWC se je odvila svetovna premiera HONOR Magic5 in pametnega, pregibnega telefona HONOR Magic Vs.  Poleg tega je HONOR naredil še en korak k trajnosti, in sicer z objavo, da se je pridružil praksi Re-Commerce, ki skrbi za recikliranje rabljenih pametnih telefonov. To sodelovanje ne bo samo pripomoglo k varovanju okolja, ampak bo tudi znatno zmanjšalo emisije CO2, zaradi česar bo HONOR postal pomemben igralec v odgovorni tehnologiji.

Svetovna premiera zložljivega mobilnega telefona HONOR Magic Vs se ponaša z izjemnim dizajnom, zaslonom in nadgradnjami zmogljivosti, s čimer dviguje izkušnjo zložljivega pametnega telefona na naslednjo raven. S tehnologijo dosega tudi daljšo življenjsko dobo baterije (največja kapaciteta baterije med zložljivimi pametnimi telefoni pod 270 g) in bolj gladko izkušnjo. Obenem pa je telefon tudi izjemno tanek in lahek. K majhni teži modela prispeva revolucionarni, izjemno lahki preklopni tečaj, ki je bil skrbno izdelan s tehnologijo litja enega kosa.

Vir: Honor; Futura.

Huaweijeva igrica Epic Seven – v AppGalery

Huawei vabi na največjo pustolovščino. Nadvse priljubljena igra Epic Seven je zdaj na voljo v Huaweievi trgovini AppGallery z ekskluzivnimi darili in velikodušnimi kuponi.

Epic Seven je zgradila obsežen kult privržencev in postala svojevrsten svetovni fenomen med igrami igranja namišljenih vlog po zaslugi junakov, ki so znani kot »gachas«. Na osnovni ravni mora igralec zbrati denar in oblikovati močno vojsko junakov, s katero nato poskuša premagati demona, ki želi uničiti sedmi svet. Poleg glavne, so v igri še stranske zgodbe, kjer igralec pridobiva različne veščine in spretnosti.

Igra je vsesplošno priznana kot ena najlepših mobilnih iger zadnjega časa, z edinstvenimi animacijami kinematografske kakovosti in izrazitim umetniškim slogom japonskih stripov manga, kar ustvarja popolno izkušnjo japonskih risank anime. Od konca meseca januarja je zabeležila že 15 milijonov prenosov. Razvili so jo v podjetju Super Creative, založnik pa je Smilegate iz Južne Koreje.

Vir: Huawei; Sidera.

Waterfront Park – igrive umetniške instalacije

Urban Conga, nagrajeni multidisciplinarni oblikovalski studi s sedežem v Brooklynu, sestavlja raznolika skupina kreativcev, ki pri svojih rešitvah radi sprožajo interakcije v skupnosti, tudi skozi odprto igro. Takšna je tudi nedavna rešitev za urbano intervencijo, ki predpostavlja revitalizirani urbani park.

Instalacija, ki so jo imenovali »Portal«, je vrtljiva družbena klop s pogledom na zaliv Sarasota. Oblikovali so jo s trajnostnim lesom Kebony, konstrukcija pa je izdelana iz nerjavečega jekla, ki ga je mogoče reciklirati.  Prepletene ukrivljene oblike so oblikovane tako, da oblikujejo obilnejši prostor za zbiranje ob sprehajalni poti, kjer lahko ljudje sedijo in uživajo ob pogledu na sončni zahod. Še eno izvrstno simulacijo ponuja ta posrečena instalacija: ko se ziblješ, sede ali leže, in strmiš v vodo, se začneš počutiti kot, da lebdiš na vodi. Instalacija tako postane portal za ljudi (zato so ji najbrž nadeli ime Portal), ki se povezujejo z okoliško pokrajino in razmišljajo o našem vplivu na okolje s tem, ko opazujejo dvig morske gladine, ki ključno vpliva na aktualno obalo Floride.

Primer instalacije daje ne samo družbeno-okoljski imperativ, ampak zgleden primer združitve različnih znamk in partnerjev v zgodbi (od ponudnikov gradbenih materialov, do snovalcev, oblikovalcev in družbeno-kritičnih razprav na območju).

Vir: Christopher Brickman.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.