SUPER NASLOVNICA SUPERBRANDS 2021

Aktualno, Prispevki

Žirijo je najbolj prepričala Leone roza naslovnica.
📅 02.11.2021

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni superbrandi slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2021. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom vključili še žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej – izbrala po njihovem mnenju najboljšo naslovnico.

Po končnem seštevku ocen strokovne žirije (Blaž Kocjančič, Internavti; Matija Kocbek, Pristop; Matjaž Germ, Agencija 101; Tim Luznar, Am Agencija) je plaketo za super naslovnico prejelo podjetje Icom Leone.

Ostali prispevki

ZNANJE, VÉDENJE

ZNANJE, VÉDENJE

– Kako narediti produkcijo bolj trajnostno?
– TikTok bo premagal Youtube in Google.
– Komu na spletu bolj zaupamo?
– PR pobegi.

MESSVJU: Sašo Šketa, kulinarični bloger

MESSVJU: Sašo Šketa, kulinarični bloger

»Evo ti kosilo«, nova kuharska knjiga priljubljenega ustvarjalca receptov in kulinaričnega blogerja, Saša Škete, bo po našem prepričanju postala ponarodela fraza v svetu slovenskega kulinaričnega ustvarjanja. Seveda za tem stoji zgodba. Dobra zgodba.

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

V prazničnem času ljudje še bolj na stežaj, kot ponavadi, odpremo svoje denarnice. Zato jih v upanju – da jih bomo odprli pri njih – na stežaj odprejo tudi trgovci. In s čarobnimi zgodbami, ki se človeka dotaknejo, zaigrajo na čustvene note nas kupcev.

OSREDNJA TEMA: PRAVLJIČNOST V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: PRAVLJIČNOST V ZNAMČENJU

K tržni prepoznavnosti znamke nedvomno prispevajo tudi logotipi, kreativne vsebine, spletna mesta in aplikacije. A to je zgolj en, eksterni del celotne zgodbe. Seveda je razumljivo, da smo ljudje tudi vizualni in se odzivamo tudi na takšne in drugačne vizualne pečate. Običajno smo tudi nagnjeni k posnemanju nečesa ali k reciklažam impresij. Vendar ključno gonilo ali motor uspešnih znamk je tudi v mnogih nevidnih in unikatnih dejavnikih, ki se gradijo kontinuirano, skozi čas. Gradnja znamke je skupek zaporednih, ne nujno enoznačnih strateških procesov. Kot tako jo velja proučevati interno kot tudi eksterno.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja