Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

KAJ PRAVI: SIMON CETIN, ustanovitelj in partner, iProm

Spraševalec:

CP_X5672

Podatki o uporabnikih so novo zlato

Uvodna misel: Miran Varga

Večkanalna strategija oglaševanja, ki se osredotoča na celotno nakupno pot uporabnika, nam pomaga bolje razumeti, kaj pritegne in zadrži pozornost uporabnikov ter, kako potrošniki korelirajo z blagovno znamko. A brez kakovostnih podatkov tega ni, meni Simon Cetin, ustanovitelj in partner v družbi iPROM, vodilnega regijskega ponudnika medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje.

Z njim smo se pogovarjali o mnogih zanimivih temah, ki so ključne za sodobno razumevanje digitalnega okolja: preplet spletnih in nespletnih medijev, večkanalne strategije, vsepovezani potrošniki, prikazno oglaševanje, pomena poslanstva znamke vs. operativna izvedba tržnih aktivnosti, tehnologija za programatično povezovanje podatkov, metaverzum, vloga in pomen lastnega podatkovnega skladišča … Vabljeni k prebiranju.

Na katero svetovno znamko iz digitalnega sveta najprej pomislite?

Trenutno sem z mislimi v raziskovanju prihodnosti razvoja oglaševalskih tehnologij, zato me v tem trenutku najbolj navdušujejo ponudniki neodvisnih tehnoloških rešitev za upravljanje in analizo podatkov ter digitalno trženje. Jih pa poimensko ne bi izpostavljal.

Kaj pa v lokalnem okolju? Katera domača znamka vam kot prva pade na pamet?

iPROM, seveda, saj je to blagovna znamka, s katero diham in živim prav vsak dan. Če si podjetnik, potem si v službi praktično 24/7 in kljub temu, da mi kakovostno preživljanje prostega časa veliko pomeni, težko odmislim ta del. Prepričan sem, da iPROM-ovci ustvarjamo in delamo s srcem. Vsekakor pa me navdihujejo tudi kolegi, ki ustvarjajo digitalne presežke in razvijajo nove tehnološke rešitve v tem prelomnem digitalnem desetletju. Mednje sodijo podjetja, kot so Better, Zemanta in Celtra.

Kako ocenjujete kondicijo digitalnih nastopov slovenskih znamk na splošno? Bi lahko izpostavili kak premik, korak oziroma opozorili na aktualen trend v slovenskem prostoru ali ključno strategijo, ki še posebej izstopa?

Slovenske blagovne znamke so v zadnjem obdobju naredile velik preskok na področju »digitala« oziroma digitalnega trženja. Smo v toku s svetovnimi trendi in vse bolj razumemo, da živimo v prelomnem digitalnem desetletju, kjer se povečujeta zavedanje o vrednosti lastnih podatkov ter razumevanje, da bo spoštovanje zasebnosti uporabnikov spleta ključen gradnik moči blagovne znamke v prihodnosti. V slovenskem in širšem evropskem prostoru obstaja več podjetij, ki razumejo pravila igre v novo nastajajočem spletu vrednosti – spletu 3.0. Med njimi so A1 Slovenija, Atlantic Grupa, Emily Frey, OMV, Sandoz, Sparkasse, SKB (skupina OTP), Unicredit in še mnoga druga.

Avtor fotografij: Črt Piksi.  

Kdaj po vašem mnenju strategija neke znamke ne deluje? Po čem to sodite, oziroma kaj neuspešno zastavljeno strategijo primarno najbolj izda?

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ko komunikacija postane kompas

Zakaj je strateški razmislek o komuniciranju danes pomembnejši kot kadarkoli prej Komunikacija se dogaja vedno – tudi, ko imamo občutek, da smo tiho. V dobi neprestanega toka informacij in hrupa, ki nas obdaja z vseh strani, postaja jasno, da je učinkovita komunikacija veliko več kot samo usklajeno pisanje objav ali

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).