MESSVJU: Sašo Šketa, kulinarični bloger

Aktualno, Prispevki

📅 13.10.2023

»Evo ti kosilo«, nova kuharska knjiga priljubljenega ustvarjalca receptov in kulinaričnega blogerja, Saša Škete, bo po našem prepričanju postala ponarodela fraza v svetu slovenskega kulinaričnega ustvarjanja. Seveda za tem stoji zgodba. Dobra zgodba. Takšna z osebnim pečatom. Za katero je Sašo še danes hvaležen, da ga je postavila v pogon neizmerne motivacije in veselja v kulinaričnem ustvarjanju.

Res je, včasih nimamo pojma, kaj bi kuhali za kosilo ali večerjo. Včasih se nam pojavijo ad hoc obiski. In včasih bi res na nekoga radi naredili vtis, da smo pravi mojstri za štedilnikom. Na vse to in še več nam Sašo Šketa odgovarja v svoji novi kuharski knjigi praktičnih in preverjenih receptov.

Sašo že lep čas razveseljujejo tudi s svojimi video vsebinami na družbenih omrežjih, ki jih ustvarja z ženo Nežo v lastnem kulinaričnem studiu. Njuna spletna kuharska oddaja tedensko doseže več deset tisoč ogledov.

Kdaj in kako se je tvoje kulinarično kreativno ustvarjanje pričelo? 🍒🍲🍱 Od kod ideja za snemanje in pisanje kuharskih blogov? 🙂🙃👀

Čisti začetki segajo v leto 2009. Takrat sem se po naključju odločil, da poskusim protikandidno dieto. To me je v bistvu prvič v življenju prisililo, da začnem bolj resno kuhati sam. Sledila je presna dieta, kot nek izziv. 💪 Takrat sem odprl spletno stran presno.si kot svoj osebni arhiv receptov. Šele par let kasneje je blog postal prepoznaven. Torej je bilo bolj kot ne vse skupaj serija srečnih naključij. 🙃

Jedi, ki jih snemaš, se nanje kaj posebej in vnaprej pripravljaš (v smislu scenarija) ali prepuščaš pot spontanemu toku? 💫🎥

Pri nas v studiu letno nastane okrog 200 kulinaričnih videovsebin. Večina jih ima scenarij, saj se drugače niti ne bi dalo delati 👽 Je pa tu in tam kakšen tudi spontan, seveda.

Pa gre ljubezen res skozi želodec? 😀

Kar se mene tiče, ja. Tako v prenesenem kot tudi dobesednem pomenu. 😋

Kot priljubljenega ustvarjalca receptov in kulinaričnega blogerja me zanima, kaj je po tvojem mnenju tisto odločilno, kar vpliva na opaznost in vneto spremljanje tvojih objav? 😋😎

Konsistenca je ena reč. Preprosto moraš biti redno prisoten. Drugo pa je zaupanje občinstva, da se vsebini splača nameniti pozornost. Pomembno je tudi, da vsebine na svoj način izstopajo, ampak če za njimi ni kakovosti in pristnosti, bodo hitro izzvenele. 🥀

Ustvarjalne kuharske mojstrovine z ženo Nežo razvijata v lastnem kulinaričnem studiu. Kdo je poskrbel za opremo studia? 😊

Ugotavljam, da sva oba wannabe notranja oblikovalca po duši. 🤟 Skupaj sva opremljala in še zdaleč nisva zaključila. To je vedno odprt projekt. Edino za tehnične zadeve, kot so luči, mikrofoni, kamere ipd. poskrbim sam. 🎬

Je ključ za vplivnost neke oddaje na družbenih omrežjih v funkciji zabave ali lahko tudi neka čisto resna, vsakdanja tema pritegne? 🤔

Časi, v katerih živimo, kličejo po veliko zabavnih vsebinah. Vsi potrebujemo sprostitev in odmik od dnevnih težav. Tako, da so vsebine lahko zgolj zabavne in bodo delovale vrhunsko. ✌ Tudi informiranje je dobra niša. Jaz stavim predvsem na kvalitetno in preverjeno informacijo, zabavo pa vpeljem, kolikor v nekem trenutku lahko. Tega mi v bistvu malo manjka. 🙈

Ali lahko znamke najdejo svoj prostor za promocijo na družbenih kanalih ali meniš, da so družbeni kanali že preveč s tem zasičeni? 🤔

Toliko, kot je danes možnosti za izpostavitev, jih še ni bilo. Nasičenost samo pomeni, da je ogromno pozornosti. Samo skozi šum se je treba vztrajno prebijati. To ali pa, če računaš, da ti z neba pade viralen samorog, na katerem odjezdiš na prvo mesto. 🌈

Ali kak družbeni kanal posebej bolj priporočaš za gradnjo promocije znamke? Če da, zakaj? 😏

Danes bi bila to definitivno kombinacija TikTok + YouTube kot glavni fokus. TikTok zaenkrat še raste in njihov algoritem dobro spodbuja in nagrajuje redno ustvarjanje vsebin. YouTube pa je tek na dolge proge, kjer lahko gradimo poglobljen stik z javnostmi. 😎 Skupaj delujeta vrhunsko.

Kaj bi priporočal znamkam, ki se šele podajajo v svet družbenih omrežij in snemanj oddaj? 🤗

Najprej ugotovite, kaj imate za povedati. Pa naj bo to ali zabavno ali informativno. Neko dodano vrednost preprosto moramo najti. Potem sledi vsebinski in uredniški načrt, produkcija in objava. Aja, ne pozabite komunicirati s strankami. Odgovarjati na komentarje, vprašanja, se pofočkati pod kakšno drugo relevantno objavo ipd. 😇

Kdo je tvoj idol ali idolka v kulinaričnem svetu in zakaj? 😍

Kulinarično je to definitivno Yotam Ottolenghi. Njegovo razumevanje in obvladanje začimb je nekaj, kar preproste jedi spremeni v bombo okusov. Poleg tega mislim, da se filozofsko kar dobro ujamem z njegovim načinom kuharije. 👨🍳

Kaj je navdahnilo naslov tvoje kulinarične knjige – Evo ti kosilo? 😋

Mama. Takole je bilo. Izbirčen otrok sem bil in nekega dne je mama skuhala makaronflajš. Bilo je sredi tedna in ravno je prišla s službe. Ko me je poklicala k mizi, sem se kraljevo namrdnil 👑  in rekel, da tega ne bom jedel. Ona v šusu vzame krožnik, pred mene na mizo zaluča kuharsko knjigo in reče: Evo ti kosilo, skuhaj si ga sam 😄 Danes sem ji zelo hvaležen za vse potrpljenje.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.