MESSVJU: Sašo Šketa, kulinarični bloger

Aktualno, Prispevki

📅 13.10.2023

»Evo ti kosilo«, nova kuharska knjiga priljubljenega ustvarjalca receptov in kulinaričnega blogerja, Saša Škete, bo po našem prepričanju postala ponarodela fraza v svetu slovenskega kulinaričnega ustvarjanja. Seveda za tem stoji zgodba. Dobra zgodba. Takšna z osebnim pečatom. Za katero je Sašo še danes hvaležen, da ga je postavila v pogon neizmerne motivacije in veselja v kulinaričnem ustvarjanju.

Res je, včasih nimamo pojma, kaj bi kuhali za kosilo ali večerjo. Včasih se nam pojavijo ad hoc obiski. In včasih bi res na nekoga radi naredili vtis, da smo pravi mojstri za štedilnikom. Na vse to in še več nam Sašo Šketa odgovarja v svoji novi kuharski knjigi praktičnih in preverjenih receptov.

Sašo že lep čas razveseljujejo tudi s svojimi video vsebinami na družbenih omrežjih, ki jih ustvarja z ženo Nežo v lastnem kulinaričnem studiu. Njuna spletna kuharska oddaja tedensko doseže več deset tisoč ogledov.

Kdaj in kako se je tvoje kulinarično kreativno ustvarjanje pričelo? 🍒🍲🍱 Od kod ideja za snemanje in pisanje kuharskih blogov? 🙂🙃👀

Čisti začetki segajo v leto 2009. Takrat sem se po naključju odločil, da poskusim protikandidno dieto. To me je v bistvu prvič v življenju prisililo, da začnem bolj resno kuhati sam. Sledila je presna dieta, kot nek izziv. 💪 Takrat sem odprl spletno stran presno.si kot svoj osebni arhiv receptov. Šele par let kasneje je blog postal prepoznaven. Torej je bilo bolj kot ne vse skupaj serija srečnih naključij. 🙃

Jedi, ki jih snemaš, se nanje kaj posebej in vnaprej pripravljaš (v smislu scenarija) ali prepuščaš pot spontanemu toku? 💫🎥

Pri nas v studiu letno nastane okrog 200 kulinaričnih videovsebin. Večina jih ima scenarij, saj se drugače niti ne bi dalo delati 👽 Je pa tu in tam kakšen tudi spontan, seveda.

Pa gre ljubezen res skozi želodec? 😀

Kar se mene tiče, ja. Tako v prenesenem kot tudi dobesednem pomenu. 😋

Kot priljubljenega ustvarjalca receptov in kulinaričnega blogerja me zanima, kaj je po tvojem mnenju tisto odločilno, kar vpliva na opaznost in vneto spremljanje tvojih objav? 😋😎

Konsistenca je ena reč. Preprosto moraš biti redno prisoten. Drugo pa je zaupanje občinstva, da se vsebini splača nameniti pozornost. Pomembno je tudi, da vsebine na svoj način izstopajo, ampak če za njimi ni kakovosti in pristnosti, bodo hitro izzvenele. 🥀

Ustvarjalne kuharske mojstrovine z ženo Nežo razvijata v lastnem kulinaričnem studiu. Kdo je poskrbel za opremo studia? 😊

Ugotavljam, da sva oba wannabe notranja oblikovalca po duši. 🤟 Skupaj sva opremljala in še zdaleč nisva zaključila. To je vedno odprt projekt. Edino za tehnične zadeve, kot so luči, mikrofoni, kamere ipd. poskrbim sam. 🎬

Je ključ za vplivnost neke oddaje na družbenih omrežjih v funkciji zabave ali lahko tudi neka čisto resna, vsakdanja tema pritegne? 🤔

Časi, v katerih živimo, kličejo po veliko zabavnih vsebinah. Vsi potrebujemo sprostitev in odmik od dnevnih težav. Tako, da so vsebine lahko zgolj zabavne in bodo delovale vrhunsko. ✌ Tudi informiranje je dobra niša. Jaz stavim predvsem na kvalitetno in preverjeno informacijo, zabavo pa vpeljem, kolikor v nekem trenutku lahko. Tega mi v bistvu malo manjka. 🙈

Ali lahko znamke najdejo svoj prostor za promocijo na družbenih kanalih ali meniš, da so družbeni kanali že preveč s tem zasičeni? 🤔

Toliko, kot je danes možnosti za izpostavitev, jih še ni bilo. Nasičenost samo pomeni, da je ogromno pozornosti. Samo skozi šum se je treba vztrajno prebijati. To ali pa, če računaš, da ti z neba pade viralen samorog, na katerem odjezdiš na prvo mesto. 🌈

Ali kak družbeni kanal posebej bolj priporočaš za gradnjo promocije znamke? Če da, zakaj? 😏

Danes bi bila to definitivno kombinacija TikTok + YouTube kot glavni fokus. TikTok zaenkrat še raste in njihov algoritem dobro spodbuja in nagrajuje redno ustvarjanje vsebin. YouTube pa je tek na dolge proge, kjer lahko gradimo poglobljen stik z javnostmi. 😎 Skupaj delujeta vrhunsko.

Kaj bi priporočal znamkam, ki se šele podajajo v svet družbenih omrežij in snemanj oddaj? 🤗

Najprej ugotovite, kaj imate za povedati. Pa naj bo to ali zabavno ali informativno. Neko dodano vrednost preprosto moramo najti. Potem sledi vsebinski in uredniški načrt, produkcija in objava. Aja, ne pozabite komunicirati s strankami. Odgovarjati na komentarje, vprašanja, se pofočkati pod kakšno drugo relevantno objavo ipd. 😇

Kdo je tvoj idol ali idolka v kulinaričnem svetu in zakaj? 😍

Kulinarično je to definitivno Yotam Ottolenghi. Njegovo razumevanje in obvladanje začimb je nekaj, kar preproste jedi spremeni v bombo okusov. Poleg tega mislim, da se filozofsko kar dobro ujamem z njegovim načinom kuharije. 👨🍳

Kaj je navdahnilo naslov tvoje kulinarične knjige – Evo ti kosilo? 😋

Mama. Takole je bilo. Izbirčen otrok sem bil in nekega dne je mama skuhala makaronflajš. Bilo je sredi tedna in ravno je prišla s službe. Ko me je poklicala k mizi, sem se kraljevo namrdnil 👑  in rekel, da tega ne bom jedel. Ona v šusu vzame krožnik, pred mene na mizo zaluča kuharsko knjigo in reče: Evo ti kosilo, skuhaj si ga sam 😄 Danes sem ji zelo hvaležen za vse potrpljenje.

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja