PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Start-up Notpla  s kompostljivim in razgradljivim izdelkom

Credit Notpla_Notpla sachet_Notpla x Heinz Tomato Ketchup Sachet.jpeg

Inovacije na področju izdelkov iz plastike so aktualne bolj kot kdajkoli. Še posebej zato, ker smo venomer vpeti v skrb zbujajoči podatek, da razgradnja mnogih plastik, v vseh svojih nešteto oblikah, traja tudi do 450 let. Ne gre samo za uničenje okolja, ampak tudi sproščanje toksinov v ozračje in tla, umiranje morskega življenja, uničevanje naravnih habitatov in še in še. Industrija znamčenja tako zgledno zadnjih nekaj let pospešeno ponuja izdelke v alternativnih in okolju bolj prijaznih embalažah.

Start-up podjetje Notpla s sedežem v Londonu je pred dobrim letom dni razvilo izdelek, podoben plastiki, ki je komposten in razgradljiv, v nakaterih primerih celo užiten, kar je zelo dobra informacija za nekatere nepogrešljive kuhinjske (folije, embalaža za začimbe, čaje, kava itd.) in kopalniške izdelke (toaletni papir). Ključna sestavina tega inovativnega izdelka in 13,5 milijonov vrednega projekta? Morske alge.

Vir: Superbrand Worldwide/Longlong Han

Morske alge naj bi bile daleč najboljša alternativa plastiki. Zrastejo po tri metre na dan, ne potrebujejo sveže vode ali gnojila in so “eden najhitrejših mehanizmov sekvestracije ogljika na planetu,« pojasnjuje González, eden izmed ustanoviteljev podjetja Notpla. Večina najbrž ne ne ve, da so morske alge trajnostni material, ki ne tekmuje z ničemer ali ne ogroža ničesar na kopnem. Obenem pa s pridom izkoriščajo ogljikov dioksid, ki koristi okolju. Končni cilj tega start-up podjetja, ki ima že v samem imenu skrajšano različico neuporabe plastike (»not plastic« – Notpla), je ustaviti proizvodnjo milijard funtov plastike za enkratno uporabo ter spodbuditi prehod na izrabo morskih alg. Blagovna znamka se ob tem ne osredotoča samo na izdelke, ki so v bližini plastike, ampak ponuja tudi alternativo nekaterih segmentov papirne industrije, ki jo uporabljajo FMCG, modna in športna industrija. 

Vir: Superbrand Worldwide/Longlong Han

Notpla za zdaj sodeluje z neprofitno organizacijo Canopy, ki ponuja embalažo za milo za roke, zobne ščetke in etikete za vinske steklenice. Po mnenju vodstvenih delavcev Notpla bi lahko ena tona stranskih proizvodov iz morskih alg prihranila do štiri tone posekanih dreves, kar je glavni problem krčenja gozdov. Prizadevajo si tudi za proizvodnjo s čim manj odpadki, pri čemer uporabljajo vsak ostanek materiala, ki ga lahko, za proizvodnjo nečesa, ki ga je mogoče kompostirati ali se skoraj takoj razgradi. Notpla tu ne kaže znakov upočasnitve ali tapkanja na mestu. Pravzaprav se širijo. Delajo na industrializaciji njihovih izdelkov in pospeševanju komercializacije v EU, jugovzhodni Aziji in ZDA. Vzporedno razvijajo nove formate kot alternative plastika za enkratno uporabo (npr. tube zobnih past).

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.