PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

SOUNDGARDEN

SOUNDGARDEN

Festival kreativnih prebojev

Velenjsko jezero, 29.6. – 1.7.

Edini festival v Sloveniji, ki združuje podjetniško in osebno rast in ga postavlja v festivalsko okolje

Da bo Velenjsko jezero postalo nova slovenska festivalska destinacija, so med prvimi prepoznali tisti, ki iščejo kreativne preboje v podjetništvu, tudi v stiku z naravo in s samim seboj.

Festival je platforma, ki predstavlja in slavi najbolj inovativne in kreativne rešitve, ki pozitivno vplivajo na družbo, okolje in gospodarstvo. Postavljen v naravo, med krošnje dreves in Velenjsko jezero, kjer se skozi pogovor, učenje, zabavo in mreženje vzpostavljajo inovativni projekti za grajenje svetlejše prihodnosti. Zase, za podjetja in svet okoli nas. Namenjen je vsem odprtim glavam, katerih ambicija je graditi srčno podjetništvo.

Cilj festivala SoundGarden ja navdihniti ter opolnomočiti posameznike in podjetja, da si prizadevajo za bolj trajnostno, pravično in uspešno prihodnost za vse.

Druga edicija festivala bo potekala 3 dni, od četrtka do sobote. Dopoldnevi bodo namenjeni motivacijskim pogovorom na temo razvoj miselnosti, investicij in financiranja, razvoja umetne inteligence ter novodobnih tehnologij, biohackinga, kadrovanja razvoja kreativnosti in dobrodelnosti.

Po motivacijskih in inspirativnih pogovorih sledijo hitri mreženjski dogodki z namenom zbliževanja in spoznavanja vseh gostov festivala.

Skozi delavnice se bodo udeleženci učili kako spodbuditi svojo kreativnost, graditi na lastni blagovni znamki, kreirati ubijalsko dobre poslovne ekipe, kje najti investicije za svoje projekte in kako skozi različna orodja (od Linkedina, Tiktoka) bolje predstavljati sebe in/ali blagovno znamko. Na voljo bodo delavnice o novodobnih tehnologijah in kako jih uporabiti za izboljšanje lastnega poslovanja (chatboox, umetna inteligenca, Web 3.0., VR tehnologiji) in kako opolnomočiti sebe in ljudi okoli sebe. Skozi delavnice se bodo obiskovalci učili tudi o zgodbarjenju, moči video vsebin ter kako zgraditi aktivne skupnosti. Spoznali bodo tudi trike za samozavesten nastop, kako srčno voditi prodajo in uporabili orodja za boljšo delovno produktivnost.

Poleg aktivnosti za poslovno rast, bodo na voljo tudi delavnice osebne rasti. Festival Soundgarden se bo vsako jutro začel z meditacijo in jogo, športnimi aktivnostmi, plavanjem ali supanjem. Vsi, ki si želijo odlične a tudi preudarne poslovne rasti, se bodo spoznali s konceptom izgorevanja in kako skrbeti zase, da se mu izognemo. Se igrali z lastnimi sanjami in gradili cilje za prihodnost, govorili o energijskih transmisijah in aktivirali lastne dobre vibracije za uspeh ter spodbujali krerativno razmišljanje in grajenje “out of the box” projektov. Lotili se bomo tudi tem kot je mikrodoziranje, postavili delavnico opolnomočenja samo za ženski in moški spol ter se učili kako prekiniti vezi s preteklostjo.

Poleg biznis vsebin in vsebin osebne rasti sledi še zabava. Dnevno vas bodo v kotičku za sproščanje zabavali različni DJji, prostor bo imel kotičke za sproščene pogovore, za meditacijo in zvočne terapije, igranje mini golfa, sproščanje v visečih mrežah in igro. Z inovativnimi podjetji, institucijami in kreativci predstavljamo posebno rastočo tržnico.

Slogan letošnjega festivala je kreativni trip. Odpri glavo in se odpravi na potovanje osebne in poslovne rasti. Poleg tega je ena od pomembnih vezi tudi dobrodelnost. V okviru festivala bo potekal dobrodelni turnir paraolimpijcev, hkrati pa bodo predstavljene tudi možnosti dobrodelnih aktivacij pri nas in v tujini.
Na panelih bodo gostovali uspešni kreativni znanstveni in podjetniški virtuozi. Svojo udeležbo so že potrdili:

Dr. Mark Pleško, Karmen Pangos, Sara Isakovič, Jan Skok, Nina Dremelj, Blaž Jamšek, Hrastar Uroš, Tanja Bivic, Katja Molnar Bastar, Mitja Pajek, dr. Uroš Ocepek, Taja Karner, Grega Apat, Martin Lipovšek, Grega Gostinčar, Jaka Kladnik, Nastja Mulej, Helga Lukač, Tine Lugarič, Darko Durič, Barbara Zupančič, Lenka Puh, Anja Vogrič in Miha Horvat.

Inovativne in kreativne delavnice bodo izvajale reformativno-inovativne institucije ter drzni in kreativni posamezniki, med njimi potrjeni:

Karmen Pangos, Meta Grošelj, Anita Gomezel, Sara Isakovič, Aljaž Plankl, Nina Dušič Hren, Žiga Zaplotnik, Matej Delakorda, Boštjan Vidmar, Manca Korelc, Maša Mazi, Domen Rozman, Domen Galman, Tinkara Končar, Tanja Kovačič,  Ana Kolenc, Darja Hvala, Boško Praštalo in Maša Cokan.

Kot že samo ime pove, festival Soundgarden obljublja tudi pester glasbeni program. Na SoundGarden odru se bodo zvrstili glasbeni izvajalci, ki v svojem delovanju uporabljajo inovativne načine pri promociji, izvedbi in komunikaciji z občinstvom.

Med glasbenimi izvajalci so trenutno potrjeni:

Happy Ol McWeasel, RotorMotor, Regen, Ember, Smetnaki, DJ Katarza in DJ Wolke

Podroben program s trenutnimi potrditvami na povezavi: www.soundgarden.si/urnik/

Uradne fotografije in “after movie” prve edicije festivala je dostopen na tej povezavi.

Fotografije: Gašper Pintarič

Video: Tim Nuč.

Vstopnice s posebnimi cenami so na voljo do začetka junija, organizatorji prav tako ponujajo skupinske vstopnice 3+1.

KODA ZA POPUST za bralce revije Super Znamka: SUPERBRANDS10

(koda velja za vse karte razen 3+1 vstopnice). 

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.