Samo avtentične zgodbe znamk

Aktualno, Prispevki

📅 05.09.2021

Še pred dobim desetletjem je delovanje trga narekoval tempo push marketinških strategij, zgodba znamk je ostajala zgolj neka veja v vsej platformi dogajanja. Danes je ravno obratno. Kot podjetje težko napreduješ, če hkrati ne razvijaš znamke, ki je avtentična, čustvena, ki se potrošnika oz. tiste, ki jih nagovarja, dotakne, morda tudi zabava, nenazadnje celo rešuje njihove probleme. Pri ustvarjanju in reprezentaciji zgodbe o znamki sta integriteta in pristnost temeljna stebra bodoče uspešne poti. Sleherno podjetje, izdelek/storitev ima svojo zgodbo, zgodovino, ki jo je vredno povedati. Kajti znamka, če si izposodim navdihujoče razmišljanje Monike Povšič, “sama po sebi ne živi, živijo jo ljudje”.

V jesenko uverturo novih izzidov na področju znamčenja vabljeni k ponovnemu prebiranju intervjuja z Moniko Povšič, vodjo oddelka za tržno komuniciranje in upravljanje s sponzorstvi v podjetju Generali:  

avtentične zgodbe
Vir: Unsplash

Ostali prispevki

Primer HARTMANN

Primer HARTMANN

Ko opazujemo vse bolj drzni in pogumni razvoj IT-ja na področju zdravstva in farmacije, smo včasih lahko presenečeni, koliko potencialnega prostora se tu še lahko odpira

SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

Pozdravljamo prvo šestnajsterico superbrandov: Barcaffe, Big Bang, Elan, Generali, Leone, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Omv, Perwoll, Silan, Skb Banka, Woop, Zavarovalnica Triglav.

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Odkar je lastništvo licence v Sloveniji prevzel Boško Praštalo, direktor Superbrands Slovenija, se je odprla nova, sveža energija, ki utrjuje zaupanje na področju znamčenja.

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

Ljudje se med seboj najbolj povezujemo drug z drugimi. Podobno je z znamkami; s potrošnikom, uporabnikom vzpostavljajo neko čustveno vez.

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

Razumevanje te temeljne distinkcije je tudi ključno pri iskanju odgovora na vprašanje, kakšne potrošnike si na koncu tudi sami želimo ter kako jih obravnavati. Nič ni narobe ne z enim ne z drugim odgovorom, pomembno pa je …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja