Razglašene so 12.prestižne nagrade WEBSI digitalni presežki Slovenije 2023

Aktualno, Prispevki

📅 15.09.2023

S podelitvijo 33 prestižnih WEBSI nagrad med rekordnimi 206 prijavljenimi projekti se je v Festivalni dvorani Ljubljana zaključil celoletni projekt WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2023. Naj digitalna agencija je postala Agencija 101, ki si je prestižni naslov prislužila že lansko leto, naj naročnik je postalo podjetje Atlantic Grupa, generalni WEBSI prvak pa je postal projekt Pozor! Čist’ hud pes! & Dogstagram podjetja Mercator in agencije Herman in partnerji. Naj digitalna kampanja je kampanja Ultraheroj (A1 Slovenija, SHIFT in DROM Agency), najučinkovitejši digitalni projekt pa Shareplanica = Čista kraljica! (Mastercard in Agencija 101). Naj digitalec leta 2023 je postal Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj večkrat nagrajenega podjetja Red Orbit.

Vir: WEBSI

Kaj se je dogajalo na WEBSI dnevu 2023?

Letošnji festival slovenskega digitalnega komuniciranja so otvorili trije finalisti Argetinega natečaja Mladi digitalci, sledil pa je tradicionalen pregled vseh prijavljenih projektov. Konferenčni del je postregel z 9 raznovrstnimi predavanji in kar s petnajstimi strokovnjaki s področja digitalnega poslovanja in komuniciranja. Med drugim so obiskovalci lahko prisluhnili predavanju Lovra Peterlina, izvršnega direktor A1 Slovenija in predsednika WEBSI žirije, Aniti Kovačič Čelofiga, predstavnici za odnose z javnostmi na Policiji, Ani Šušteršič, kreativni direktorici in Hani Godina,
strateginji za vsebinske platforme iz Agencije 101.

Za okroglo mizo so tokrat sedli Lovro Peterlin (A1 Slovenija), Milan Slana (Herman & partnerji), Tjaša Jarc (Džungla Plants) in Nejc Apsner (Nekster). Pogovor, ki je tekel o rasti v času ekonomske nesigurnosti, je vodil Žiga Berce.
Seznanili smo se tudi s predavanjem z naslovom “Seamless Banking”, ki ga je vodil Tolga Yurteri, vodja digitalnega bančništva na Novi KBM.

Sledilo je predavanje o prihodnosti nakupovanja vstopnic, ki je vodila Nicole Radermacher, izvršna direktorica Eventim Slovenija. Konferenčni del se je zaključil s predavanjem Maše Kos Crnkovič, vodjo analitike na Futuri in samostojne svetovalke, ki je prisotne poučila, kako izkoristiti prednosti orodja Google Analytics 4 za izboljšanje uporabniške izkušnje in oglaševanja ter s predavanjem Filipa Dobranića, soustanovitelja zavoda Danes je nov dan.

WEBSI dan 2023 se je zaključil s podelitvijo prestižnih WEBSI nagrad.

Generalni WEBSI 2023 prvak, Pozor! Čist’ hud pes! & Dogstagram (Mercator, d. o. o.,
Herman in partnerji, d. o. o.)

Naj agencija WEBSI 2023, Agencija 101, d. o. o, vir: WEBSI
Naj digitalec WEBSI 2023, Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj večkrat nagrajenega podjetja Red Orbit,
Red Orbit, d. o. o.
, vir: WEBSI
Naj naročnik WEBSI 2023, Atlantic Grupa, d. d., vir: WEBSI

Celotni program WEBSI dneva 2023 je dostopen na spletni strani www.websi.si.

Ostali prispevki

ZNANI SO ZMAGOVALCI 33. SOF

ZNANI SO ZMAGOVALCI 33. SOF

Dvodnevno festivalsko dogajanje 33. SOF-a, ki se ga je 6. in 7. junija v Avditoriju Portorož udeležilo kar 1300 ljudi, je zaokrožila Zlata noč s podelitvijo nagrad.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost…

Letošnji prejemniki priznanj za marketinško odličnost

Letošnji prejemniki priznanj za marketinško odličnost

V DMS so letos nagrado marketinška odličnost razpisali v treh kategorijah. Prejeli so kar 38 prijav, pri čemer prijavljeni projekti naslavljajo zelo različne izzive, ki so jim bili finalisti neuradnega državnega prvenstva v marketingu prepričljivo kos. 

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

Za blagovno znamko radi uporabimo definicijo “blagovna znamka je to, kako obnašanje znamke dojemajo drugi”. Znamčenje se torej v prvi vrsti navezuje na kulturo, vrednote, identiteto in njegovo bistvo – to je tista izkušnja, ki jo potrošnik dobi. Bolj kot je edinstvena in pristna, močnješa je blagovna znamka. In na tem mestu vas vabim, dragi bralci, da si zastavite novo vprašanje: Kdo je lahko bolj edinstven in pristen od nas samih samih?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja