Razglašene so 12.prestižne nagrade WEBSI digitalni presežki Slovenije 2023

Aktualno, Prispevki

📅 15.09.2023

S podelitvijo 33 prestižnih WEBSI nagrad med rekordnimi 206 prijavljenimi projekti se je v Festivalni dvorani Ljubljana zaključil celoletni projekt WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2023. Naj digitalna agencija je postala Agencija 101, ki si je prestižni naslov prislužila že lansko leto, naj naročnik je postalo podjetje Atlantic Grupa, generalni WEBSI prvak pa je postal projekt Pozor! Čist’ hud pes! & Dogstagram podjetja Mercator in agencije Herman in partnerji. Naj digitalna kampanja je kampanja Ultraheroj (A1 Slovenija, SHIFT in DROM Agency), najučinkovitejši digitalni projekt pa Shareplanica = Čista kraljica! (Mastercard in Agencija 101). Naj digitalec leta 2023 je postal Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj večkrat nagrajenega podjetja Red Orbit.

Vir: WEBSI

Kaj se je dogajalo na WEBSI dnevu 2023?

Letošnji festival slovenskega digitalnega komuniciranja so otvorili trije finalisti Argetinega natečaja Mladi digitalci, sledil pa je tradicionalen pregled vseh prijavljenih projektov. Konferenčni del je postregel z 9 raznovrstnimi predavanji in kar s petnajstimi strokovnjaki s področja digitalnega poslovanja in komuniciranja. Med drugim so obiskovalci lahko prisluhnili predavanju Lovra Peterlina, izvršnega direktor A1 Slovenija in predsednika WEBSI žirije, Aniti Kovačič Čelofiga, predstavnici za odnose z javnostmi na Policiji, Ani Šušteršič, kreativni direktorici in Hani Godina,
strateginji za vsebinske platforme iz Agencije 101.

Za okroglo mizo so tokrat sedli Lovro Peterlin (A1 Slovenija), Milan Slana (Herman & partnerji), Tjaša Jarc (Džungla Plants) in Nejc Apsner (Nekster). Pogovor, ki je tekel o rasti v času ekonomske nesigurnosti, je vodil Žiga Berce.
Seznanili smo se tudi s predavanjem z naslovom “Seamless Banking”, ki ga je vodil Tolga Yurteri, vodja digitalnega bančništva na Novi KBM.

Sledilo je predavanje o prihodnosti nakupovanja vstopnic, ki je vodila Nicole Radermacher, izvršna direktorica Eventim Slovenija. Konferenčni del se je zaključil s predavanjem Maše Kos Crnkovič, vodjo analitike na Futuri in samostojne svetovalke, ki je prisotne poučila, kako izkoristiti prednosti orodja Google Analytics 4 za izboljšanje uporabniške izkušnje in oglaševanja ter s predavanjem Filipa Dobranića, soustanovitelja zavoda Danes je nov dan.

WEBSI dan 2023 se je zaključil s podelitvijo prestižnih WEBSI nagrad.

Generalni WEBSI 2023 prvak, Pozor! Čist’ hud pes! & Dogstagram (Mercator, d. o. o.,
Herman in partnerji, d. o. o.)

Naj agencija WEBSI 2023, Agencija 101, d. o. o, vir: WEBSI
Naj digitalec WEBSI 2023, Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj večkrat nagrajenega podjetja Red Orbit,
Red Orbit, d. o. o.
, vir: WEBSI
Naj naročnik WEBSI 2023, Atlantic Grupa, d. d., vir: WEBSI

Celotni program WEBSI dneva 2023 je dostopen na spletni strani www.websi.si.

Ostali prispevki

LOKALNE NOVICE: IPPR – 10. obletnica, Marles – boljši standard bivanja, Modro modri Baby center, Paloma dinozavri, Mol Slovenija s Fresh Corner, Hisense – Zmaga je le začetek…

LOKALNE NOVICE: IPPR – 10. obletnica, Marles – boljši standard bivanja, Modro modri Baby center, Paloma dinozavri, Mol Slovenija s Fresh Corner, Hisense – Zmaga je le začetek…

IPPR – 10. obletnica, Marles – boljši standard bivanja, Modro modri Baby center, Paloma dinozavri, Mol Slovenija s Fresh Corner, Hisense – Zmaga je le začetek, Promotiva – nepozabni dogodek ob 100. Obletnici FIS, A1 – uspešna akcija postavljanja čebeljih hotelov, Laško-pohorski, Pisarna Coworking Ljubljana, Bold.group – Premisli, nato stisni, Zavarovalnica Sava – zgodba rok, Zmagovalci 33. SOF.

BESEDA USTANOVITELJA: Turizem smo ljudje. Vsak obiskovalec prinaša svojo zgodbo in doživetje.

BESEDA USTANOVITELJA: Turizem smo ljudje. Vsak obiskovalec prinaša svojo zgodbo in doživetje.

Ko je Ines napovedala temo za ta mesec, mi je postalo toplo pri srcu. Turizem mi je blizu že od mladih let, ko sem se pri dvajsetih odločil za študij turizma, kljub temu, da pred tem skoraj nisem potoval. Zaposlitev v turistični agenciji Kompas mi je prinesla bogate izkušnje in priložnost, da sem prepotoval kar nekaj sveta. To obdobje je na meni pustilo neizbrisen pečat in mi dalo globoko razumevanje pomena dobrega znamčenja v turizmu.

BRANJE: KRAJ, KJER SE IZPOLNIJO VSE VAŠE ŽELJE

BRANJE: KRAJ, KJER SE IZPOLNIJO VSE VAŠE ŽELJE

Ali obstaja kraj, kjer se izpolnijo vse naše želje? Ali obstajajo znamke, ki izpolnijo vse naše želje? Vsekakor obstajajo zgodbe, dobre zgodbe, ki pričajo o vseh naših željah. Ljudje radi konzumiramo zgodbe. Ljudje radi kupujemo zgodbe (nekatere bolj, druge manj). Zgodbe so fetiš naše samorealizacije in samoaktualizacije. Brez fetišev je vse tako turobno in puščobno.

LEGENDA: SONY. Zabavni kuhalnik (pa ne riža).

LEGENDA: SONY. Zabavni kuhalnik (pa ne riža).

Zgodba znamke Sony se je rodila po drugi svetovni vojni. Leta 1946 je Masaru Ibuka odprl trgovino z elektronikov predelu Nihonbaši v Tokiu. Kmalu se mu je pridružil Akio Morita in skupaj sta ustanovila podjetje z imenom Tokyo Tsushin Kogyo. Podjetje je izdelalo prvi japonski magnetofon, imenovan Type-G. Leta 1958 je podjetje spremenilo ime v “Sony”.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024

Superbrands Slovenija raste v percepciji slovenskih potrošnikov; kar 69 % slovenskih potrošnikov prepoznava oznako Superbrands Slovenija.

KREATIVNE KAPSULE: EKOLOGIJA MOŽNEGA

KREATIVNE KAPSULE: EKOLOGIJA MOŽNEGA

Mednarodni vrtni festival (The International Garden Festival), ki poteka v Les Jardins de Métis / Reford Gardens (Kanada), v letošnji 25. izdaji odpira projekt Ekologija možnega (“The Ecology of Possibility”). Njegov umetniški vodja je ob petindvajseti obletnici povabil oblikovalce k oddaji rešitev, kako si zamišljajo sedanjost in prihodnost vrtov…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja