📅 19.10.2023

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.

Uvodni uredniški opis rubrike: Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Jure Godler

Zajtrk & kava/čaj:

Zajtrk je zame ne samo najpomembnejši obrok, ampak tudi najpomembnejši čas dneva. Zanj si vzamem kakšno uro časa, medtem preberem časopise in pogledam še ostanke jutranje oddaje na BBC. Pred zajtrkom spijem kakšen Earl gray H.R. Higgins, potem pa prestavim na kavo, najraje Jamaica Blue Mountain. Za sam zajtrk pa si nikoli ne privoščim kaj preveč ekstravagantnega, po večini umešana jajca, nemalokrat tudi vaflje.


Vozni park:

Za tekoče dnevne potrebe se prevažam z i3-jem, ki me nepopisno navdušuje. Tudi na dolge razdalje mi ne povzroča nobenih težav z dosegom. Za sproščujoče nedeljske vožnje ali kakšen dopustniški ‘road-trip’ pa vprežem jaguarja XJ8.


Gel/milo za tuširanje:

Že leta sem navdušenec nad britansko hišo Floris, katere izdelkov se nikoli ne naveličam. Njihova mila so izjemna, tuš gelov pa ne maram preveč, saj imam vedno občutek, da se jih ne da v celoti sprati s kože.


Telefon:

Uporabljam iPhone 13 Pro. Presenečen sem, kaj vse lahko z njim postorim, od fotografiranja do snemanja videov, do pisanja elektronskih sporočil in dokumentov. Neverjetno. Baje se lahko uporablja tudi za teleforniranje, a te funkcije še nisem preizkusil. Moti me le, da na telefonu preživim preveč časa.


Najljubši trgovec:

Amazon. Ne gre drugače. Nimam časa hoditi fizično po trgovinah in nakupovati.

Najljubša kavarna:

Florian, Benetke. Edino stoli so nekoliko neudobni, sploh, če človek štarta z dry martiniji in se malo zasedi, kar je pogost pojav.


Najljubša restavracija:

The Ivy v Londonu. Tisti poleg gledališča, kjer že vrsto let igrajo Mišolovko Agathe Christie. Restavracija ima bogato tradicijo, tako da obisk ne pomeni le izjemnega kulinaričnega doživetja, marveč tudi potovanje v preteklost. V neko drugo obdobje, v katerem je čas tekel počasneje.

Najljubša/želena destinacija/počitnice:

Otok Capri je zame ultimativna destinacija za počitnice. Ni predaleč, a še vedno dovolj odmaknjen, da se človek lahko sprosti in se umakne od vsakodnevnega vrveža in obveznosti.

Najljubše tuje mesto:

London in Pariz. Težko bi se odločil med njima.

Najljubše domače mesto:

Portorož, vendar ne v poletnem času.


Morje ali hribi:

Pozimi morje, poleti hribi. Morje ima čar pozimi, ko ni obljudeno, pozimi pa se mi v hribih zdi preveč nevarno zaradi snega, plazov in ostalih neugodnih faktorjev.

Šport:

Ker večino delovnega dneva vendarle presedim za mizo ali pa v studiu, se trudim, da športa preveč ne zanemarjam. Tek, 10 km, 3-4x na teden, je na prvem mestu na mojem športnem seznamu, sledita golf in hribolazenje.

Glasba:

Vse izvedbe pokojnega Nikolausa Harnoncourta, če govorimo o klasični glasbi. Med pisanjem pa sem se navadil na jazz, ki ga črpam iz mnogoterih internetnih radijskih postaj.


Naj oblačila:


Oblek in kravat sem se tako zelo navadil, da se v njih počutim najbolj doma. Je pa res, da sem zadnje čase nekaj več pozornosti namenil modi za prosti čas znamke Barbour in sem vedno bolj navdušen. Udobnost v prostem času se mi zdi kar pomembna.

Jure Godler je napisal in izdal novo knjigo in tako mikavno zaokrožil paleto njegovega knjižnega trisa: Casino banale, Vohun, ki me je okužil in Doktor Nobody. Na Planet TV pa je lasko jesen pričel z novo, že 16. sezono, satirične oddaje ‘Ta teden z Juretom Godlerjem’. Estet, brilijanten, sofisticiran, inteligenten, duhovit in tako čudovito british like … nas ne pusti ravnodušne.

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja