📅 19.10.2023

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.

Uvodni uredniški opis rubrike: Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Jure Godler

Zajtrk & kava/čaj:

Zajtrk je zame ne samo najpomembnejši obrok, ampak tudi najpomembnejši čas dneva. Zanj si vzamem kakšno uro časa, medtem preberem časopise in pogledam še ostanke jutranje oddaje na BBC. Pred zajtrkom spijem kakšen Earl gray H.R. Higgins, potem pa prestavim na kavo, najraje Jamaica Blue Mountain. Za sam zajtrk pa si nikoli ne privoščim kaj preveč ekstravagantnega, po večini umešana jajca, nemalokrat tudi vaflje.


Vozni park:

Za tekoče dnevne potrebe se prevažam z i3-jem, ki me nepopisno navdušuje. Tudi na dolge razdalje mi ne povzroča nobenih težav z dosegom. Za sproščujoče nedeljske vožnje ali kakšen dopustniški ‘road-trip’ pa vprežem jaguarja XJ8.


Gel/milo za tuširanje:

Že leta sem navdušenec nad britansko hišo Floris, katere izdelkov se nikoli ne naveličam. Njihova mila so izjemna, tuš gelov pa ne maram preveč, saj imam vedno občutek, da se jih ne da v celoti sprati s kože.


Telefon:

Uporabljam iPhone 13 Pro. Presenečen sem, kaj vse lahko z njim postorim, od fotografiranja do snemanja videov, do pisanja elektronskih sporočil in dokumentov. Neverjetno. Baje se lahko uporablja tudi za teleforniranje, a te funkcije še nisem preizkusil. Moti me le, da na telefonu preživim preveč časa.


Najljubši trgovec:

Amazon. Ne gre drugače. Nimam časa hoditi fizično po trgovinah in nakupovati.

Najljubša kavarna:

Florian, Benetke. Edino stoli so nekoliko neudobni, sploh, če človek štarta z dry martiniji in se malo zasedi, kar je pogost pojav.


Najljubša restavracija:

The Ivy v Londonu. Tisti poleg gledališča, kjer že vrsto let igrajo Mišolovko Agathe Christie. Restavracija ima bogato tradicijo, tako da obisk ne pomeni le izjemnega kulinaričnega doživetja, marveč tudi potovanje v preteklost. V neko drugo obdobje, v katerem je čas tekel počasneje.

Najljubša/želena destinacija/počitnice:

Otok Capri je zame ultimativna destinacija za počitnice. Ni predaleč, a še vedno dovolj odmaknjen, da se človek lahko sprosti in se umakne od vsakodnevnega vrveža in obveznosti.

Najljubše tuje mesto:

London in Pariz. Težko bi se odločil med njima.

Najljubše domače mesto:

Portorož, vendar ne v poletnem času.


Morje ali hribi:

Pozimi morje, poleti hribi. Morje ima čar pozimi, ko ni obljudeno, pozimi pa se mi v hribih zdi preveč nevarno zaradi snega, plazov in ostalih neugodnih faktorjev.

Šport:

Ker večino delovnega dneva vendarle presedim za mizo ali pa v studiu, se trudim, da športa preveč ne zanemarjam. Tek, 10 km, 3-4x na teden, je na prvem mestu na mojem športnem seznamu, sledita golf in hribolazenje.

Glasba:

Vse izvedbe pokojnega Nikolausa Harnoncourta, če govorimo o klasični glasbi. Med pisanjem pa sem se navadil na jazz, ki ga črpam iz mnogoterih internetnih radijskih postaj.


Naj oblačila:


Oblek in kravat sem se tako zelo navadil, da se v njih počutim najbolj doma. Je pa res, da sem zadnje čase nekaj več pozornosti namenil modi za prosti čas znamke Barbour in sem vedno bolj navdušen. Udobnost v prostem času se mi zdi kar pomembna.

Jure Godler je napisal in izdal novo knjigo in tako mikavno zaokrožil paleto njegovega knjižnega trisa: Casino banale, Vohun, ki me je okužil in Doktor Nobody. Na Planet TV pa je lasko jesen pričel z novo, že 16. sezono, satirične oddaje ‘Ta teden z Juretom Godlerjem’. Estet, brilijanten, sofisticiran, inteligenten, duhovit in tako čudovito british like … nas ne pusti ravnodušne.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.