📅 19.10.2023

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.

Uvodni uredniški opis rubrike: Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Jure Godler

Zajtrk & kava/čaj:

Zajtrk je zame ne samo najpomembnejši obrok, ampak tudi najpomembnejši čas dneva. Zanj si vzamem kakšno uro časa, medtem preberem časopise in pogledam še ostanke jutranje oddaje na BBC. Pred zajtrkom spijem kakšen Earl gray H.R. Higgins, potem pa prestavim na kavo, najraje Jamaica Blue Mountain. Za sam zajtrk pa si nikoli ne privoščim kaj preveč ekstravagantnega, po večini umešana jajca, nemalokrat tudi vaflje.


Vozni park:

Za tekoče dnevne potrebe se prevažam z i3-jem, ki me nepopisno navdušuje. Tudi na dolge razdalje mi ne povzroča nobenih težav z dosegom. Za sproščujoče nedeljske vožnje ali kakšen dopustniški ‘road-trip’ pa vprežem jaguarja XJ8.


Gel/milo za tuširanje:

Že leta sem navdušenec nad britansko hišo Floris, katere izdelkov se nikoli ne naveličam. Njihova mila so izjemna, tuš gelov pa ne maram preveč, saj imam vedno občutek, da se jih ne da v celoti sprati s kože.


Telefon:

Uporabljam iPhone 13 Pro. Presenečen sem, kaj vse lahko z njim postorim, od fotografiranja do snemanja videov, do pisanja elektronskih sporočil in dokumentov. Neverjetno. Baje se lahko uporablja tudi za teleforniranje, a te funkcije še nisem preizkusil. Moti me le, da na telefonu preživim preveč časa.


Najljubši trgovec:

Amazon. Ne gre drugače. Nimam časa hoditi fizično po trgovinah in nakupovati.

Najljubša kavarna:

Florian, Benetke. Edino stoli so nekoliko neudobni, sploh, če človek štarta z dry martiniji in se malo zasedi, kar je pogost pojav.


Najljubša restavracija:

The Ivy v Londonu. Tisti poleg gledališča, kjer že vrsto let igrajo Mišolovko Agathe Christie. Restavracija ima bogato tradicijo, tako da obisk ne pomeni le izjemnega kulinaričnega doživetja, marveč tudi potovanje v preteklost. V neko drugo obdobje, v katerem je čas tekel počasneje.

Najljubša/želena destinacija/počitnice:

Otok Capri je zame ultimativna destinacija za počitnice. Ni predaleč, a še vedno dovolj odmaknjen, da se človek lahko sprosti in se umakne od vsakodnevnega vrveža in obveznosti.

Najljubše tuje mesto:

London in Pariz. Težko bi se odločil med njima.

Najljubše domače mesto:

Portorož, vendar ne v poletnem času.


Morje ali hribi:

Pozimi morje, poleti hribi. Morje ima čar pozimi, ko ni obljudeno, pozimi pa se mi v hribih zdi preveč nevarno zaradi snega, plazov in ostalih neugodnih faktorjev.

Šport:

Ker večino delovnega dneva vendarle presedim za mizo ali pa v studiu, se trudim, da športa preveč ne zanemarjam. Tek, 10 km, 3-4x na teden, je na prvem mestu na mojem športnem seznamu, sledita golf in hribolazenje.

Glasba:

Vse izvedbe pokojnega Nikolausa Harnoncourta, če govorimo o klasični glasbi. Med pisanjem pa sem se navadil na jazz, ki ga črpam iz mnogoterih internetnih radijskih postaj.


Naj oblačila:


Oblek in kravat sem se tako zelo navadil, da se v njih počutim najbolj doma. Je pa res, da sem zadnje čase nekaj več pozornosti namenil modi za prosti čas znamke Barbour in sem vedno bolj navdušen. Udobnost v prostem času se mi zdi kar pomembna.

Jure Godler je napisal in izdal novo knjigo in tako mikavno zaokrožil paleto njegovega knjižnega trisa: Casino banale, Vohun, ki me je okužil in Doktor Nobody. Na Planet TV pa je lasko jesen pričel z novo, že 16. sezono, satirične oddaje ‘Ta teden z Juretom Godlerjem’. Estet, brilijanten, sofisticiran, inteligenten, duhovit in tako čudovito british like … nas ne pusti ravnodušne.

Ostali prispevki

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja