PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

Aktualno, Prispevki

📅 28.04.2023

Ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, in proizvajalec luksuznih stikal, Meljac, združujeta moči in premikata meje notranje opreme z lansiranjem bronastih (medeninastih) modelov serije stikal »Meljac X Tournaire Décor«. Novi zlati modeli (Alchimie, Engrenages, Bas-relief, Construction, Origami in Catacombes) s šestimi ikoničnimi motivi zanimivo združujejo umetniški slog izdelovalca nakita Maison Tournaire (vključno s 3D modeliranjem in vlivanjem izgubljenega voska) z Meljacevim strokovnim znanjem in so na voljo, ups, od 783 EUR (!) dalje. Partnerstvo med priznanima francoskima ustvarjalcema ponuja tudi neskončne možnosti za dizajne po meri; od najbolj subtilnih do najbolj ekstravagantnih, s kompleksnimi oblikami, redkimi kovinami, dragimi kamni in motivi … Vsako stikalo Meljac X Tournaire Décor je privlačno umetniško delo, ki odlično ujame esenco svoje okolice, prostora.

Vrhunski ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, redno združuje moči z luksuznimi blagovnimi znamkami in umetniki za izdelavo predmetov in dodatkov, ki izkazujejo edinstvene lastnosti, in prav na takšnih projektih je zgradil svoj ugled. Prejel je znake kakovosti Maître Artisan d’Art, Joaillerie de France, Ateliers d’Art de France in Entreprise du Patrimoine Vivant, trenutno pa razvija lastno paleto umetniških predmetov, okrasnih kosov in namiznega pribora pod blagovno znamko Tournaire Décor. Njegovo sodelovanje z Meljacem je prestižna ilustracija tega novega podviga.

Vir: Meljac X Tournaire Décor Press Kit

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.